Snelkoppelingen Brandstofleiding op brandstoffilter

hallo

Zijn er ook mensen die de snelkoppelingen van brandstofleiding die aan het brandstoffilter geklikt zitten vervangen hebben voor alternatieven?

Kunststof koppelingen of gewoon slangenklemmen? Of iets anders? Zoja welke?

Vandaag namelijk geconstateerd dat de vorige persoon die aan de auto gesleuteld heeft het zwarte nokje kapot heeft gemaakt waardoor de leiding niet los wil.

De andere leiding heeft ik zelf voorzichtig los gemaakt met een platte schroevendraaier en weer erop geklikt maar volgens mij heb ik deze nu ook al gesloopt want hij wil niet meer los.

Geluk dat ik nu via de sloop originele heb kunnen bemachtigen. Maar dit wordt bij de volgende vervanging weer leuk.

Zie foto hoe mijn snelkoppeling er nu uitziet.
 

Bijlagen

  • IMG_1353.JPG
    IMG_1353.JPG
    1.1 MB · Weergaven: 53
Vw  Polo 6r  1.2 tdi 
Deze zojuist gevonden op autodoc. Bij mij zweet de snelkoppeling van de brandstof filter naar hpfp. Waarschijnlijk is dat rubber ringetje die in die snelkoppeling zit niet helemaal lekker meer.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200121-090527.jpg
    Screenshot_20200121-090527.jpg
    197.3 KB · Weergaven: 30
Vw  Polo  1.2 tdi 2012 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!