Software update RNS310

capszz

MyPolo - Team
Sponsor
Allen,

Ik heb sinds een tijdje gigantische problemen met mijn RNS310, wanneer ik mijn telefoon koppel met de bluetooth klapt die er steeds uit, en aan.. en uit..
Giga irritant !!!

Dus ik bedacht me, als ik de software upgrade dan zal het vast over zijn :) echter, ik probeer de software van ( zie onderstaande link ) op een DVD te zetten alleen ik heb de problemen dat de RNS de CD niet lees, ik vermoed dat het bestand niet correct is.. heeft iemand wellicht een ander plaats waar de LEGALE software update te halen valt ?

Of beter, heeft iemand tips zodat mijn RNS niet zo stoer doet :(

Link : http://www.tdisport.com/Forum/topic/7836-guide-to-updating-rns310-firmware/

Thx

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  - 
310 kan je nt upgraden door dvd/cd te branden..
Daarvoor moet je naar de dealer..

Die zooi is beveiligd en in zoverre nog niet gekraakt.. [emoji14]
Jawel man! Check die link...!!!

Maar je hebt de problemen pas sinds een tijdje? probeer je instellingen in de RNS eens helemaal terug te zetten naar fabriek dan? Op je telefoon de verbinding ook even wissen en opnieuw leggen, wellicht dat je 't daar mee oplost :)

ja klopt :( Alleen, dat heb ik dus als eens een keer gedaan ! Alleen dan alleen de auto of telefoon en niet te gelijk, ga ik even proberen, goed idee :) !

Ik had het zelfde probleem met mijn samsung s6 edge plus android versie 5. Na het upgraden van android versie 5 naar 6 is het probleem vanzelf verholpen.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!