Spanningsregelaar

Is de spanningsregelaar los te vervangen bij de 1.2 tdi , omdat we er achter zijn
gekomen dat deze dus stuk is. Hij blijf
tussen 14.8 en 15.1 volt geven
Mvg
v Hulst

Volkswagen  Polo 6R 
Welkom op het forum. Je bedoelt de spanningsregelaar van je dynamo? Ik denk dat een laadspanning die jij opgeeft, mooie waardes zijn. Wat zou hij volgens jou moeten geven?

Seat  Arona 2020 
Bedankt voor de reactie
Nou er is mij verteld dat14.4 volt goed is , daar zou hij op afgeregeld zijn met een spanning regelaar. Maar dat 15.1 aan de hoge kant is. Ik ben maar een leek in dit, en dat ik het ook zo aan neem dat dat zo is.
Ze hebben alles door gemeten enz....

Mvg
v Hulst

Volkswagen  Polo 6R 
Dit hebben ze bij de garage doorgemeten, accu was oké. Omdat ik er eigelijk om vroeg tijdens een kleine beurt of ze konden kijken hoe staat vd accu was.
Zo doende vertelde ze dat mij, EN ben er ook achtergekomen dat er auto info op de radio zit waar ik de laat spanning kan zien.
Spanning varieert tussen de 14,8 en 15,1 volt.

Mvg
v Hulst

Bijlagen

• 15766044912198874334607333077457.jpg
    15766044912198874334607333077457.jpg
    1.6 MB · Weergaven: 18
Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!