Spatbord Logo's.

Wacky

Bekend lid
Soms zie ik weleens foto's of video's van de nieuwe Polo AW met op het voor spatbord het R-Line logo. Daaronder soms nog een ander logo net 4 diagonaal geplaatste strepen, in n virtueel vierkant geplaatst. Weet iemand wat dat logo is?

Volkswagen  Polo AW 
Soms zie ik weleens foto's of video's van de nieuwe Polo AW met op het voor spatbord het R-Line logo. Daaronder soms nog een ander logo net 4 diagonaal geplaatste strepen, in n virtueel vierkant geplaatst. Weet iemand wat dat logo is?
Haha goeie vraag! ik weet wat je bedoelt! maar zelf ook geen idee, zou het niet een eigen dealer logo zijn?

Volkswagen  Polo AW 
Haha goeie vraag! ik weet wat je bedoelt! maar zelf ook geen idee, zou het niet een eigen dealer logo zijn?
Echt geen idee. Ik zag het bij mij in Oss, op een Ibiza, en later ook op een internet filmpje op een Polo...
Echt bijzonder, nu wil k weten wat het is :P

Volkswagen  Polo AW 
Echt geen idee. Ik zag het bij mij in Oss, op een Ibiza, en later ook op een internet filmpje op een Polo...
Echt bijzonder, nu wil k weten wat het is Stick Out Tongue
Ik denk zelf een Vag Dealer, of Lease maatschappij ofzo? ik kan het zo snel ook niet vinden op google ofzo omdat ik niet weet waar je naar moet zoeken haha
op goede hoop dat ik dat logo tegen kom van alles al gezocht

Volkswagen  Polo AW 
Ik denk zelf een Vag Dealer, of Lease maatschappij ofzo? ik kan het zo snel ook niet vinden op google ofzo omdat ik niet weet waar je naar moet zoeken haha
op goede hoop dat ik dat logo tegen kom van alles al gezocht
Ik weet niet of het mag, maar in dit filmpje zie je m gelijk bij 22 seconden....

Volkswagen  Polo AW 
Precies wat ik al dacht, een dealer sticker. https://zijm.nl check de site maar
Was makkelijk te achterhalen toen ik op de achtergrond ZIJM zag staan

Volkswagen  Polo AW 
Precies wat ik al dacht, een dealer sticker. https://zijm.nl check de site maar
Was makkelijk te achterhalen toen ik op de achtergrond ZIJM zag staan
JAAAAAAA dat is m. Haha oke, ik ben blij het te weten maar t maakt m ineens minder bijzonder haha. Aan de andere kant, wel n mooie mooie van ZIJM. Doet is slim. En staat op zich niet verkeerd. Grappig dat k hier in Oss dan zo'n auto zie staan.

Volkswagen  Polo AW 
Ja hier bij mij in de straat ook een caddy met dat stickertje er op. Kwam er pas geleden ook achter waarvoor het stond.

Volkswagen  Polo AW 
is logo van de dealer, super cool gaaaf detail..
True, maar wel ineens minder “bijzonder”. Ik dacht dat t een logo was van bijvoorbeeld DSG ofzo....nu t een dealer logo blijkt: leuk, maar minder bijzonder.

Volkswagen  Polo AW 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!