speakers achterin polo 3 deurs bouwen

hallo,

na wat commentaar gehad te hebben van mensen die achterin zitten, dat ze de radio slecht horen wil ik speakers achterin bouwen. nu heb ik niet zo heel veel verstand van audio en ben ik langs een automaterialen zaak gereden. deze vertelde mij dat ik vulringen nodig heb als ik ze in het zijpaneel wil hebben. klopt dit? en hij vertelde dat deze ringen voor zijn eigen seat 200 euro waren!! nu vind ik dit wel erg veel geld en dan nog speakers erbij. weet iemand misschien of het echt zo duur kost of deze man zn zakken wil vullen. ik wil geen gaten in de hoedenplank zagen. als jullie ideeen hebben hoor ik het graag.
 
Ik heb het toen origineel gemaakt:

Korte opsomming wat ik nodig had om speakers in te bouwen
Speakerhouder
6Q6 035 243 B (links)
6Q6 035 244 B (rechts)

Speakerhouderschroefjes en soort boutjes (om de speakerhouder vast te zetten)
N 902 868 04 aantal 22x (boutjes)
N 906 262 09 aantal 22x (schroefjes)

Speakerrooster
6Q3 868 149 71N (links) 71N is voor kleur antraciet
6Q3 868 150 71N (rechts)

En dan nog speakersetje en kabels.

Nederlandse prijzen wat ik toen (2010) geschat had:
Speakerhouders ± €25,00 per set
Schroefjes en pompmoeren ± €15,00 (allebei 22 stuks)
Speakerroosters ± €25,00 per set

Heb het destijds in mn 9N3 ingebouwd.

Paar foto's:

25hicew.jpg


2ymydtu.jpg


2cnyxw3.jpg


155ow49.jpg


2i2a4qc.jpg


o94e42.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!