Spiegelvoet plaatje afgebroken

GertJan

Exclusive lid
VCDS Support
Na alle ellende met m'n vorige dashcam wou ik vandaag beginnen met montage van z'n vervanger maar de lol was gelijk al weer op.
Draai m'n binnenspiegel een kwartslag om te demonteren (ja, linksom ja) ... breekt er van het plaatje waar je hem mee vastklinkt op de vooruit een pootje af.
Weer klemmend vastzetten gaat hem dus niet worden,

Plaatje zelf zit met 2 torxjes op de voet van de spiegel en is te demonteren, echter half internet afgestruind maar niets te vinden of dat plaatje überhaupt los is te bestellen.

Zo ziet het ding er uit ....
2014-11-28 17.58.44.jpg

Iemand meer info of en waar dit te bestellen is, of nog een donor spiegeltje heeft liggen met dit plaatje?

Heeft de dealer niks? Of anders moet je ff naar een sloop toe gaan.. Zit er ook geen nummer op?
Staat inderdaad geen nummer op helaas. Diverse sloperijen afgeweest en gebeld maar ook zonder resultaat. Blijkt dat de voet van de standaard spiegel en die van licht/zicht en automatisch dimmende spiegel verschillend zijn :-(

Begin te vrezen dat het toch richting de dealer worden gaat en tja, zo'n los lullig plaatje hebben ze dan vast weer niet.
Zal wel een nieuwe spiegel gaan worden vrees ik.

Staat inderdaad geen nummer op helaas. Diverse sloperijen afgeweest en gebeld maar ook zonder resultaat. Blijkt dat de voet van de standaard spiegel en die van licht/zicht en automatisch dimmende spiegel verschillend zijn :-(

Begin te vrezen dat het toch richting de dealer worden gaat en tja, zo'n los lullig plaatje hebben ze dan vast weer niet.
Zal wel een nieuwe spiegel gaan worden vrees ik.
Hmm als je bij de dealer toch ene nieuw spiegel moet kopen, voor zo een plaatje alleen.. Kijk eens dan op aliexpress? Daar hebben ze ook tig aantal binnenspiegels..

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!