Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja net gevonden van hjs 2500€Heb je die downpipe niet MET opf gewoon erop?
2500?!! Damn dat is wel echt prijzig :sja net gevonden van hjs 2500€
![]()
Milltek Sport Downpipe Volkswagen Polo AW GTI 2.0 TSI | JT-Products
Milltek Sport Downpipe Volkswagen Polo AW GTI 2.0 TSI - Hoogwaardig RVS- Ultieme flow optimalisatie- Perfecte pasvorm- Ontworpen en gemaakt in UK- Milltek geeft levenslange garantie op de 1e koper (op flexibels en cats na)Selecteer de juiste downpipe:- OPF/GPF: De meeste auto's na 2019 hebben...www.jt-products.nl
Deze is toch stukken goedkoper volgens mij.
komt niet door de keuring in belgie![]()
Milltek Sport Downpipe Volkswagen Polo AW GTI 2.0 TSI | JT-Products
Milltek Sport Downpipe Volkswagen Polo AW GTI 2.0 TSI - Hoogwaardig RVS- Ultieme flow optimalisatie- Perfecte pasvorm- Ontworpen en gemaakt in UK- Milltek geeft levenslange garantie op de 1e koper (op flexibels en cats na)Selecteer de juiste downpipe:- OPF/GPF: De meeste auto's na 2019 hebben...www.jt-products.nl
Deze is toch stukken goedkoper volgens mij.
ja klopt hjs gekeurde opf downpipe 2500€2500?!! Damn dat is wel echt prijzig :s
komt niet door de keuring in belgie
is die dan vervangbaar voor de orginele want ik d8cht dat zoiets niet door de keuring komen tenzij die ce gekeurd zijnMaar is gewoon met OPF,hoezo komt ie niet door keuring?
is die dan vervangbaar voor de orginele want ik d8cht dat zoiets niet door de keuring komen tenzij die ce gekeurd zijn
ja daarom dat ik het hier vraag hahaDat weet ik zo niet,maar als je de OPF versie neemt moet ie wel door de keuring komen. Misschien dat iemand die er meer verstand van heeft kan vertellen hoe het precies zit.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.