Stekker h4 naar 2x h7

Vraagje kan set koplampen 2x h7 op de kop tikken. Er zit nu h4 in.
Passen die op de zelfde stekker?

Pascal

Volkswagen polo 1.6-16v  volkswagen 6R 
Het past zeker. Zelf ook gedaan van H4 naar H7 units.

Enige wat je zou moeten doen is een aanpassing in VCDS ivm grootlicht. Als je er nu H7 unit inzet zal je met grootlicht zien dat je dimlichten uitgaan.

Saab  9-3 Vector 2008 
Dus alleen de bedrading in unit aanpassen als ik het goed lees . En dan hoeft er niks in de vcds aangepast te worden ?

Ik heb in mijn Polo recent mijn H4 units vervangen voor H7 units. Deze zijn inderdaad plug en play. Een kwestie van de koplamp vervangen en de stekker er in drukken.

Wat hier wordt gezegd over het grootlicht is inderdaad wel een goede om naar te kijken. Wanneer ik mijn grootlicht hendel vasthoudt heb ik hier geen last van, dan werken beide lampen (dimlicht & grootlicht). Wanneer ik mijn grootlicht hendel vast zet dan werkt alleen mijn grootlicht.

update:
zover ik weet werken beide lampen, zal eens testen met vastzetten van grootlicht. hier heb ik eigenlijk niet op gelet..

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!