Stock subwoofer inbouwen

Goedemorgen allen,

Korte vraag Ik heb een polo met het standaard audio system erin. opzich niks mis mee alleen ik zou wat meer bas willen.
Ik het mogelijk om een subwoofer uit een polo die wel een sub had in te bouwen in mijn polo of mis ik dan bekabeling?

Ik hoor het graag dankjewel!

Volkwagen  Polo Highline R-line 
Goedemorgen allen,

Korte vraag Ik heb een polo met het standaard audio system erin. opzich niks mis mee alleen ik zou wat meer bas willen.
Ik het mogelijk om een subwoofer uit een polo die wel een sub had in te bouwen in mijn polo of mis ik dan bekabeling?

Je kan sowieso een subwoofer met versterker in je kofferbak zetten en alles aansluiten aan je radio, maar ik vraag me toch af hoezo je dit zou willen. De standaard speakers van mijn polo 6C gaan echt kneiterhard man. Je kan ook je bass harder en zachter zetten via je radio he (denk dat je dit al wist maar dacht ik meld het toch ff:tonguewink:)

Polo  6c 
Goedemorgen allen,

Heb ik ook al voor gekeken, er liggen geen kabels. Deze zullen moeten worden getrokken..

Volkswagen  Polo AW Highline Business R 
Als je echt goed geluid wilt, kies dan voor een oplossing van Helix. Dat is een subwoofer ipv je reservewiel met een ingebouwde versterker, waarop je speakers aangesloten worden die nu in je auto zitten. Dat is echt subliem geluid.

Zijn te vinden op ebay voor rond 399..

Volkswagen  Polo 6R 
Goedemorgen allen,

Ik heb op mijn 6C1 een pioneersetje ingebouwd. Ik heb een hi-low converter gebruikt voor de speakers (die ligt voor netjes weggewerkt achter het plastic). Remote met een aftakking uit de zekeringskast gebruikt en alles netjes via de dorpel naar achter gebracht.

Toch op de OEM radio werkend gekregen :)

Volkswagen  Polo 6C1 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!