Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als de optie niet gekozen is, zit het er niet in.
nee, maar je kan ze wel achteraf inbouwenAh okee duidelijk,
Bij veel auto's is dat namelijk wel het geval dat opties er wel in zitten maar niet geactiveerd zijn,
Hoopte natuurlijk op het beste.
nee, maar je kan ze wel achteraf inbouwen
Dan ga ik daar zeker een keer naar kijken
Te koop - Stoelverwarming compleet.
Hi peeps, ik bied jullie een complete stoelverwarming set aan met kabelboom + pads + zekeringtap kabel om stroom vanaf je zekering kast te tappen volledig oem prijs is 130 euro. bij interesse graag pbwww.mypolo.nl
Er zijn best veel dingen dat je achteraf kan inbouwen, is het kijken ernaar wel waard!Dan ga ik daar zeker een keer naar kijken
Er zijn best veel dingen dat je achteraf kan inbouwen, is het kijken ernaar wel waard!
Hierbij een van de betere retrofitters:
Polo AW – CarTronic
www.cartronic.nl
Dit is alleen voor een 6r/6c niet de polo aw!Te koop - Stoelverwarming compleet.
Hi peeps, ik bied jullie een complete stoelverwarming set aan met kabelboom + pads + zekeringtap kabel om stroom vanaf je zekering kast te tappen volledig oem prijs is 130 euro. bij interesse graag pbwww.mypolo.nl
Dat wist ik nietDit is alleen voor een 6r/6c niet de polo aw!
Dit is alleen voor een 6r/6c niet de polo aw!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.