Stoellade monteren Polo 6R - schroeven?

Dag allen,

Ik heb onlangs een stoellade (bijrijder) voor mijn Polo 6R op de kop weten te tikken. Deze is echter geleverd zonder schroeven. De vorige eigenaar van mijn auto lijkt ook het trim-paneel die ik wil verwisselen met de stoellade al verwijderd te hebben (gapend gat onder de stoel) en kan dus ook daar de schroeven niet van krijgen.

Weet iemand misschien welke schroeven (en hoeveel) ik nodig heb om deze lade te monteren? Welke schroevendraaier set dien ik hiervoor te hebben?

Bedankt voor de moeite en jullie reactie!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 Comfortline 85PK 
Hi allen, vandaag aan de slag gegaan, maar na het losmaken van mijn stoel werd het al vrij snel duidelijk dat ik een van de ongelukkige ben die helaas geen stoellade onder de rechter voorstoel kan bevestigen.

Het type stoel dat ik heb is niet compitabel met de stoellade (plastic trim van de zijkant loopt aan de hoek rond af, 'gat' onder de stoel en stoel-verzet hendel zit daar te dicht op) en kan hier helaas niet onder. Kortom, er is niet genoeg ruimte en de lade lijnt niet uit met de bevestigingspunten. Tenzij ik een 2e hands stoel koop waar deze wel op past, gaat dit hem niet worden. Helaas geen speciale autodrop-en-snacks-lade!

Stoellade gaat in de verkoop en uiteraard op dit forum. Dank voor jullie hulp! Mocht het toch nog mogelijk zijn, hoor ik het uiteraard ook graag.

20240809_170314.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 Comfortline 85PK 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!