stoelverwarming achteraf inbouwen, wie heeft het gedaan met succes?

renzz

Lid
Goedemorgen,

is er iemand die met succes stoelverwarming in zijn polo 6r achteraf heeft ingebouwd?
en dit tegen betaling ook voor anderen wil/kan doen?

bedankt!

Volkswagen  Polo 6r 
Ik moet nog steeds OEM doen, maar ben er te lui voor (heb alles liggen), en heb er nu spijt van dat ik het nog niet heb gedaan :p

Volkswagen  Polo BlueGT 
okey dan is het niet anders.
maar ik er op het forum iemand die daar zijn hobby van heeft gemaakt? en dat tegen betaling leuk vind om te doen?

bedankt

Volkswagen  Polo 6r 
Voor OEM.

Heb eventueel wel de schema's indien gewenst maar er moeten wel een regelmodule geplaatst worden en Je stoelen moet alle bekleding af om alles netjes erin te verlijmen als je het origineel wilt doen. Daarnaast moet de BCm ook omgecodeerd worden als deze stoelverwarming mogelijk heeft.

Voor niet OEM maar wel met OEM knoppen zal je een schakeling met temperatuur regeling enz moeten plaatsen. denk dat je het beste een schade 6R kan zoeken met de optie erin en alles eruit halen :)

Plaatsen wil en kan ik wel

heey top bedankt!

en een complete aftermarket set, dus zonder oem knoppen, zou dat makkelijker optie zijn??

mvgr

Volkswagen  Polo 6r 
bedankt.
ik ga eens even rustig opzoek.
mocht ik wat vinden dan laat ik het even weten.

mvgr

Volkswagen  Polo 6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!