stoelverwarming retrofit

chucknorris

Bekend lid
Het gaat gebeuren, ik ga stoelverwarming achteraf met originele onderdelen (en een kabelboom van kufatec) inbouwen.

Nu zit er bij de kabelboom van Kufatec 2 dunne draden, ik gok dat ik die op de gateway moet aansluiten, maar waar. Iemand enig idee?

Volkswagen  Polo BlueGT 
sorry.
T is bij een 6r iets anders zie ik.
zal een van de draden niet bij de lichtschakelaar erbij moeten voor de verlichting van je knopjes?

Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW GTI 
Je krijgt bij je kufatec kabelboom een inbouwhandleiding bij. Ale een download code waarmee je de handleiding kan downloaden.

Dat is dus het euvel, die is er niet :(. Althans hij staat niet op de site. Ik heb wel even een support ticket geopend, wie weet vertellen ze het zo. :D

Volkswagen  Polo BlueGT 
8J8tQTm.jpg

Het gaat om de twee kleine draden naast de massa draad

Volkswagen  Polo BlueGT 
Zo mail gehad. De kleine draad met stekker moet naar de BCM stekker A pin nummer 36, de draad zonder stekker is voor de verlichting. Gelukkig heb ik OPS achteraf ingebouwd, dus die draad heb ik snel gevonden :D

Nu nog naar die klere bcm

Volkswagen  Polo BlueGT 
Zo de module is binnen.

Heeft iemand toevallig een adresje waar ik deze onderdelen tegen een goede prijs ( ;) ) kan krijgen?
6R0 963 557 D (2X)
6R0 963 555 F (2x)

Volkswagen  Polo BlueGT 
Zo mail gehad. De kleine draad met stekker moet naar de BCM stekker A pin nummer 36, de draad zonder stekker is voor de verlichting. Gelukkig heb ik OPS achteraf ingebouwd, dus die draad heb ik snel gevonden :D

Nu nog naar die klere bcm

Wat is het onderdeelnummer van de module?

Kabelsetje bij Kufatec bestellen. 1 draad met connector moet in pin 36 stekker A van de BCM, zonder connector is voor de verlichting. Die kun je aftakken van de ESP-schakelaar.

Volkswagen  Polo BlueGT 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!