Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan kan het zijn dat de stoelverwarming matjes wellicht stuk zijn, of een kabelbreukje.bedankt Thomas voor het reageren. Ik heb alle zekeringen vervangen. Een maat van mij zij te weinig stroom. Maar ik heb nieuwe accu en alle zekeringen op de accu ook bekeken. En schoongemaakt.
De schakelaars in de dash bedoel je ?De 9N heeft 2 regelmodules 1 per stoel.
Onder de stoel.
Meet je schakelaars eens door.
Jaa dat had ik ook gehoopt. Maar de zekering 2 keer vervangen dacht miss is die niet helemaal goed. Ik zou vd week even door meten, ik hou je op de hoogte bedankt!Ja de draaischakelaars in de middenconsole.
Eigenlijk verwacht ik toch een zekering
Zekering 32 15A (blauw/zwarte draad 15+)
Op de blauw/zwarte draad moet je 12v meten bij de schakelaars bij ingeschakeld contact
Bedankt voor het reageren.beide tegelijk kan toeval zijn maar ook bv een kabelbreuk in de plus of in de massa. weet niet of de 9n al load management had waarbij de stoelverwarming het niet doet als de motor uit staat?
Werken altijd bij contact aan, alleen minder snel warmbeide tegelijk kan toeval zijn maar ook bv een kabelbreuk in de plus of in de massa. weet niet of de 9n al load management had waarbij de stoelverwarming het niet doet als de motor uit staat?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.