Storing H4 Xenon canbus R lamp

Wicko071

Bekend lid
Vanochtend (3uur) stap ik in me auto, doe me lampen aan en ik zie de grootlicht branden op mijn dashboard en mijn lampen flikkeren!! Vage is dat hij op aan staat maar de grootlicht brand en flikkert, als zwaailichten. Als ik mijn grootlicht aan deed bleven ze normaal branden, dus hele tijd met groot licht gereden.. Iemand enig idee wat het kan zijn? Ze flikkerden wel beide en de xenon lampen zijn net twee weken oud, dus debk niet dat ze kapot zijn.. Ik baal er wel enorm van :( ..

Ja dat ga ik doen, ben nu nl aan het werk(met me tel in me handen :p).. na werk ff kijken en aanhoren.. miss ff bij de garage langs gaan om te laten nakijken ook.. ja ik heb de xenon zelf ingebouwd, maar verder geen aanpassingen gedaan, het was gwn plug and play..

mwa, weet ik niet. volgens mij heeft crosspolo2014 aan 1 zijde een relais ingebouwd en kon hij aan beide kanten knipperen en seinen.
dus ik gok zo dat links en rechts verbonden zijn, buiten de bcm om (vrij met elkaar 'praten'). dus storing aan 1 zijde geeft resultaten aan 2 kanten.

Oke net ff de xenon lampen verwisseld door gwn halogeen lampen en voilaaa, niks aan t handje.. heb mijn eigen xenon look lampen gecreërd door ze met een blauwe stift te kleuren en ik moet zeggen dat het wel goed uitziet :mrgreen: .. Morgen ff xenonlamp.nl bellen of ik de lampen kan retouren, of hoe of wat.. ik kreeg een foutcode bij de garage.. ff kijke of ik hem hier kan uploaden..

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!