Storing polo

Goedemiddag mijn polo geeft een abs stuurwiel en uitroepteken lampje met een piep geluid. Na het opnieuw starten blijft dit soms dagen weg. En dan in ene is het er weer. Nu ook een keer met uitval van motor, waarbij de klok opnieuw moet worden ingesteld, dus is de polo compleet stroomloos geweest. Dynamo is vervangen. Toch weer na 2 weken kwam de storing. De 4 jaar oudeaccu is gemeten en is volgens de monteur een randgeval niet 100% top. Wie weet hier iets meer van.
 
710202003  Volkswagen Polo 9n  1.2 
Hoi Teun, bedankt voor je reactie, ik heb deze al los gemaakt schoongemaakt en weer vastgezet. Helaas zonder gewenst resultaat. Ook de massakabel is gecheckt. Ik lees ook regelmatig dat het de schakelaar kan zijn voor de achteruitrijverlichting. Nu is het wel zo als ik bij stilstand het rempedaal intrap of de auto in zijn achteruit zet de koplampen kort minder fel branden.
 
710202003  Volkswagen Polo 9n  1.2 
Bedankt voor alle reacties. Gisteren is er een andere accu ingezet. Helaas vanmorgen weer kort de 3 lampjes. Met uiteindelijk uitval stuurbekrachtiging. Opniee gestart en alkes us weer normaal.
Resumé. Auto is uitgelezen, hierin geen bijzonderheden. Accu zekering✅
Dynamo✅
Accu✅
Massakabel✅
Ik lees ook defecte schakelaars rem en/of achteruitrijden. Brandstofpomp of start relais. Defecte abspomp En uiteraard breuk in bekabeling. Hopeloos dit en het kost allemaal niet niks. Fijn weekend allemaal.
 
710202003  Volkswagen Polo 9n  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!