Storingen

Hallo
Ik heb sinds dinsdag heel veel storingen in mijn vw polo 6r 1.2 benzine zoals accu stuurbekrachtiging ik heb een nieuwe accu 55ah en een nieuwe dynamo maar storingen blijven erin ik krijg ook een esc storing en daardoor loopt me auto niet goed dan gaat ie stoteren en inhouden
Wat moet ik doen wat kan het zijn?

Gr Fabian

Volkswagen  Polo 
Hij is uitgelezen met een vdcs en hij geeft dat er geen signaal gaat naar de stuurbrachtiging en dat ie weinig stroom krijg maar er zit een nieuwe dynamo in en accu is vol
Achteruitverwarming doet het ook niet

Volkswagen  Polo 
Ja idd snap ik ik heb alle zekeringen gecontroleerd die zijn goed echt een raadsel haha massapunten veel gecontroleerd op oxidatie niet denk alles gecontroleerd maar veel was ook goed ik snap het echt niet meer alles deed het dag ervoor helemaal goed opeens accu leeg dacht eynamo op dus die vervangen maar storingen blijven erin na uitlexen en wissen ervan

Volkswagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!