Stuur trekt af en toe naar links bij remmen.

Ik heb een enorm raar probleem.
Af en toe als ik rem trekt mijn stuur een beetje naar links.

Mijn eerste gedachte was dat ik misschien een kromme remschijf of versleten blokjes had, dus ik ben een stuk gaan rijden.
Van de 10 keer die ik rem trekt het stuur ongeveer bij 2 keer naar links, de rest van de keren sta ik kaarsrecht stil.

Bij mijn test van 80 naar 0 trok het stuur naar links en bij lagere snelheid trok hij zich vanzelf weer recht... (??)
Lijkt wel alsof mijn auto bezeten is.

Natuurlijk is dit geen enorm probleem als ik mijn handen allebei aan het stuur houd, maar laten we eerlijk zijn, dit hoort ie gewoon niet te doen.

Ze hebben wel in augustus gloednieuwe banden eronder gelegd, kan het misschien aan de uitlijning liggen?

Tips over wat dit kan zijn?
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline Business  1.0 TSI 95 PK 
Kijk ook even of alle bouten van je draag armen er nog inzitten.
Toen ik bij mijn 9N 2/3 verloren was aan een arm trok het stuur op de raarste momenten naar links én soms rechts.
En je wilt je wiel natuurlijk niet verliezen als dat het geval is :tonguewink:
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: BENx1996
Kromme schijven of versleten blokken heeft daar niks mee te maken.
Heb je het wel elke keer bij hetzelfde stuk weg geprobeerd?
Het asfalt heeft namelijk veel invloed op stuur.
Ik zit te denken aan de uitlijning van de auto.
Trekt die ook naar links als je niet remt?
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: BENx1996
Ik ga dinsdag eens naar het bedrijf waar ik de auto gekocht heb en ga proberen dat zij die kosten voor mij betalen. (Garantie, product niet naar wens afgeleverd etc.)

Als het de uitlijning is zou dat perfect zijn want dat kunnen ze direct voor me regelen, dan zit ik niet zonder auto.
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline Business  1.0 TSI 95 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!