Stuur vervangen

Beste leden,
Op dit moment heb ik in mijn polo 6R uit 2015 dit stuur zitten (zie foto). Ik wil graag een stuur met stuurknoppen, zonder acc. Nu bedien ik alles via het knipperlicht (geen ramp maar op het stuur is net wat fijner), nergens is goed te vinden hoe moeilijk het is om die knoppen werkend te krijgen & wat ik hiervoor nodig heb (bijv. ODB11). Is er toevallig iemand die weet of/hoe dit zou kunnen?
Mijn dank is grootimage.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Ooeeh nu ben ik benieuwd of dit ook kan op een 6R uit 2012. Ik heb precies ditzelfde probleem, dat ik nergens kan vinden of dit mogelijk is of hoe het te doen is.

Wel heb ik mijn eigen post er ook over gestart, waarbij me ook werd verteld dat het nog wel eens lastig kan zijn, want het kan zijn dat de backlight en stuurbediening het niet geheel goed gaan werken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 

Zoiets zou het dan waarschijnlijk zijn, is voor een Polo 6R uit 2014, dus zou denk ik nog wel eens op een 2015 moeten passen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 

Zoiets zou het dan waarschijnlijk zijn, is voor een Polo 6R uit 2014, dus zou denk ik nog wel eens op een 2015 moeten passen
Meerdere sturen passen op een 6R , bijvoorbeeld een stuur uit een Golf 7. Op het forum zijn er genoeg topics over het onderwerp 'stuurwiel vervangen', even zoeken en je vindt al je informatie.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: Stijn Polo6R
Meerdere sturen passen op een 6R , bijvoorbeeld een stuur uit een Golf 7. Op het forum zijn er genoeg topics over het onderwerp 'stuurwiel vervangen', even zoeken en je vindt al je informatie.
Oh gaaf! Nu heb ik gauw wat gegoogled, maar die heeft net zo goed dezelfde knoppen als degene van die link, misschien iets andere layout. Maar dat is een goeie om te weten!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
Oh gaaf! Nu heb ik gauw wat gegoogled, maar die heeft net zo goed dezelfde knoppen als degene van die link, misschien iets andere layout. Maar dat is een goeie om te weten!
Ook op een Golf 7 stuur kunnen verschillende knoppen zitten, meerdere combinaties mogelijk. Even goed zoeken!
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: Stijn Polo6R
Ook op een Golf 7 stuur kunnen verschillende knoppen zitten, meerdere combinaties mogelijk. Even goed zoeken!
Ik heb er 1 gevonden! Zijn ook niet geheel duur, maar neem aan dat de volume bediening wel een kabeltje extra nodig heeft? Of zou dat gewoon moeten kunnen? Wel vraag ik me dan ook af of de kap of airbag of dergelijke er ook gewoon op kan, of dat ik die erbij moet kopen als die niet via die advertentie verkocht word, want die zijn wel behoorlijk prijzig...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!