Deef
Lid
Hoi hoi mede polo rijders!
Inmiddels ben ik alweer een week in bezit van mijn polo, ben er erg tevreden over!
Echter valt het standaard kunststof stuur me tegen, deze doet de auto goedkoop aanvoelen terwijl het niet zo is!
Nu heb ik de volgende vraag, ik heb gezien dat het mogelijk is maar ben hier totaal niet in thuis:
Kan deze vervangen worden voor een lederen stuurwiel (hoeft niet persee met stuurwielbediening, maar mag wel)
Wat komt hier bij kijken, is dit iets wat ik zelf kan doen of adviseren jullie om dit te laten doen aangezien ik hier een leek in ben.
Ik heb bijvoorbeeld net eens op marktplaats gekeken en kwam dit stuur tegen:
Zou deze in mijn VW Polo 6R gezet kunnen worden? Past bijvoorbeeld mijn huidige airbag hier op?
Ik hoor het graag, en bedankt alvast!
Inmiddels ben ik alweer een week in bezit van mijn polo, ben er erg tevreden over!
Echter valt het standaard kunststof stuur me tegen, deze doet de auto goedkoop aanvoelen terwijl het niet zo is!
Nu heb ik de volgende vraag, ik heb gezien dat het mogelijk is maar ben hier totaal niet in thuis:
Kan deze vervangen worden voor een lederen stuurwiel (hoeft niet persee met stuurwielbediening, maar mag wel)
Wat komt hier bij kijken, is dit iets wat ik zelf kan doen of adviseren jullie om dit te laten doen aangezien ik hier een leek in ben.
Ik heb bijvoorbeeld net eens op marktplaats gekeken en kwam dit stuur tegen:
≥ Polo stuur golf 6 gti vw polo cross oranje stiksel NIEUW — Interieur en Bekleding — Marktplaats
Polo stuur golf 6 gti vw polo cross oranje stiksel NIEUW Super leuke en splinter nieuw upgrade voor je Volkswagen.Het is wellicht passende op de
www.marktplaats.nl
Ik hoor het graag, en bedankt alvast!
Volkswagen
Polo