Subwoofer in reserveband pioneer aansluiten

Hallo iedereen

ik heb voor onze Polo 6r highline een aktieve subwoofer gekocht van pioneer die je in je reserve band legt
nu is het maar een 100w subje is er een handig plek om de stroom voorziening ergens vanuit de achterbak af te tappen
of maar gewoon de draden naar voren trekken en bij de radio inpluggen? Uiteraard gezekerd
en het moet wel een geschakelde plus zijn zodat hij uitgaat als het contact van de auto uit gaat.

ik hoor graag jullie ideeen

alvast bedankt

:)
 
bij mijn sub hebben ze de stroom afgetapt bij het zekeringenkastje onder het stuur, zo is het geschakeld en gezekerd. Het audiosignaal hebben ze achter de radio afgetapt.

Heb het niet zelf gedaan maar voor een paar tientjes in laten bouwen door een bedrijf, die kunnen het veel mooier dan ik en het is volledig onzichtbaar gedaan :)
 
nee ik heb de Pioneer TS-wx77a maar hetzelfde principe. Mijne ligt verborgen in de dubbele bodem en klapt gewoon om als ik bij de reserveband moet :)

imag0279e.jpg
 
Hmm ik moet de sub nog inbouwen

zit alleen met een vraagje ik heb 3 plus draaden een gele blauwe en rode
wat zou er gebeuren als ik deze alle 3 op de geschakelde plus van de auto aansluit?

normaal is volgens mij de gele de constante plus, de blauwe de geschakelde en de rode draad is mij onbekend
eerlijk gezegd

weet iemand dat misschien?

alvast bedankt

als hij erin zit zal ik even zeggen of ik er tevreden over ben

hij gaat trouwens in de reserveband he dus de band blijft gewoon zitten je moet alleen
de krik even ergens anders leggen.
 
Ik heb zelf de TS-WX610A 200w en die zit ook in mijn reserveband en eerlijk heb ik daar geen moment spijt van gehad.
Hier een voorbeeld kon zo snel niet mijn foto vinden die ik zelf gemaakt heb. aansluiting spreekt voor zich Gele draad heb ik naar mijn zekeringbox gedaan.
12.jpg
 
Nog even een vraagje

Ik wil graag de constante en geschakelde plus uit mijn zekering kastje halen als dit kan
ik heb een polo highline 2012 en wil daar deze zekeringen met bypas voor gebruiken
piggybackfuse-1.jpg

weet iemand welke nrs ik gebruiken in de zekering kast toevallig?

Alvast bedankt!
 
Het is beter om de constante van de batterij te nemen. Zeker voor een subwoofer, met zo'n dun kabeltje kom je niet toe, anders zal je sub ook bijna niets geven. Een sub heeft ampere's nodig en hoe dikker de draad hoe meer er door kan. Dus zo'n dun kabeltje is niet voldoende.
Als remote draad kan het wel via de zekeringenkast, mef nr's kan ik je wel niet helpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zelf de TS-WX610A 200w en die zit ook in mijn reserveband en eerlijk heb ik daar geen moment spijt van gehad.
Hier een voorbeeld kon zo snel niet mijn foto vinden die ik zelf gemaakt heb. aansluiting spreekt voor zich Gele draad heb ik naar mijn zekeringbox gedaan.
IMG_0997.jpg

Komt daar een beetje mooi bass uit? ik heb nu een externe subwoofer in me kofferbak maar af en toe erger ik me er toch aan dat die zoveel plaats in beslag neemt...vooral als je 2-3 tassen hebt dan is je kofferbak gelijk vol
ik wil graag een plat subwoofertje ooit aanschaffen...dan is dit misschien wel een goede uitkomst
 
Ik ga een compo set inlaten bouwen door rmr audiosystem in Soest.
audio system(gladon) helon 165 met 150 watt rms dus een sub heb ik niet meer nodig want daar zit zo veel laag in dat is niet normaal! Had ze in me caddy en ga ze nu overlaten zetten in mijn polo. Het zijn net kleine subjes en daarom passen ze ook maar net Stick Out Tongue
 
Komt daar een beetje mooi bass uit? ik heb nu een externe subwoofer in me kofferbak maar af en toe erger ik me er toch aan dat die zoveel plaats in beslag neemt...vooral als je 2-3 tassen hebt dan is je kofferbak gelijk vol
ik wil graag een plat subwoofertje ooit aanschaffen...dan is dit misschien wel een goede uitkomst

Ik heb dan ook mijn originelen speakers + deze subwoofer maar smaken verschillen maar ik ben tevreden en ik hou ruimte over in mijn kofferbak ;) ik zou alleen nog wel een filter er tussen willen dat alles onder de 100hz naar mn sub gaat maar ik vergeet het alleen elke keer te bestellen :-( maar van de zomer weer een herkansing.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!