Subwoofer/versterker aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Polo liefhebbers/fans/lovers,

Ik ben sinds een week de tot nog toe zeer te vrede eigenaar van een Polo 9n 1.2 12v! :)
Hierbij komen uiteraard weer de nodige aanpassingen direct kijken.
Ik heb mijn subwoofer, versterker en bedrading hiervoor uit mijn oude auto gehaald om het over te gooien naar mijn Polo.
Echter ben ik nu al uren aan het kloten geweest om onder de motorkap een gat te vinden op de pluskabel door naar achter te trekken
Nu heb ik al informatie gevonden over het gat van de motorkapkabel die zowel rechts als links (voor Engelse auto's) te vinden is, hier zou de kabel door heen kunnen.
Alleen kom je dan in een andere kamer onder de ruitenwisserkap, het lukt me niet om een weg naar binnen te vinden.

Heeft iemand hier meer verstand van het aansluiten van een versterker en de rest, voor volgende stappen zijn tips uiteraard ook welkom.

Alvast hardstikke bedankt voor de moeite, hulp en tips!

Mvg,
Jeffrey
 
Gaaf! gefeliciteerd haha, ben je zelf ook van plan versterker en sub in te bouwen ?

Ik had dat linkje nog niet gezien, interessante foto's.
Alleen ik kwam niet veel verder dan wat je daar ziet, kreeg die kap ook niet los, die zit op de een of andere manier vast en achter de ruitenwissers.
Maar bij het losdraaien van de ruitenwissers gingen ze nog niet los dus kon ook niet de kap weg halen om meer te zien.
Heel lastig allemaal!


Hier een foto van de binnenkant van de passagiersplaats onder het dashboardkastje, geen idee waar de in- uitgang is om naar de motorkap te gaan.
3025pvp-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zelf ook een 5deurs en had dat ook al als idee inderdaad, houd me even op de hoogte hoe dat is gegaan.

Dat topic had ik inderdaad ook gevonden, maar werd me niet echt duidelijk hoe de kabel er dan doorheen is gegaan.
 
Ja die doorvoerrubber had ik inderdaad gevonden en verwijderd Xander, alleen hoe het daarna verder naar binnen gaat heb ik nog niet kunnen vinden.
Want na dat rubber kom je in het gedeelte onder de ruitewissers, wat nog ´buiten´ is.
 
Er is nog een makkelijkere manier: de kabel vanaf je accu over de modderkuip (bestuurderskant) kun je zo naar binnen toe voeren..ff een heel klein gaatje prikken in het rubber en je voert de kabel zo naar binnen toe en kun je deze verder onder de dorpel leggen naar achteren...;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!