Tankdop opend zichzelf

capszz

MyPolo - Team
Sponsor
Beste mede polo rijders!

Ik heb een heel irritant probleem.
Als ik de auto ontgrendel dan gaat het klepje van mijn tankdop zo nu en dan automatisch open..

echt HEEL irritant!!!!

Weten jullie allicht hoe dit komt ? en/of hoe ik dit kan oplossen...

Alvast bedankt :)

Drew

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  - 
Dat is weer eens wat anders, meestal is het bij een polo 6r dat het klepje niet meer open wil.
Dat is iig wel een vaker voorkomend 6r probleem. Hebben het zelf bij een van de polo's gehad hier.
Verwacht ondanks de andere klachten dat ook bij jouw polo het stelmotortje bij de tankklep ontgrendeling problemen geeft.
Laat daar maar naar kijken of gewoon het stelmotertje vervangen

@dragonzzz
hahah ja nou super .... pfff. Ja zeker goed dicht.. na dat automatische opgaan "extra"dicht als je me snapt .........

@gilex
ja echt crappy... weeet jij of zo een stelmotortje duur is ? anders gewoon in combi met grote beurt..

Geloof dat het motortje rond de 25 Euro zat ofzo, en reken op een half uurtje werk voor vervangen van het motortje
Als je nog garantie heb zou ik het gelijk laten regelen iig

thanks! zal het wel combineren met een beurtje, geen garantie helaas! auto via via ... haha

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!