Tarabass
Bekend lid
Hallo allemaal,
Ik ben Peter Rietveld en sinds 8 jaar de gelukkige bezitter van een groene Polo 6N uit '97. Het karretje is gekocht van de eerste eigenaar, een vrouw, en de auto was altijd dealer onderhouden. Wij hebben er, als tweede auto, altijd met veel plezier in gereden tegen relatief lage kosten. Ondanks het ontbreken van airco, abs, stuurbekrachtiging, etc. is het gewoon een superfijn autootje. En zolang ze haar beurtjes krijgt en de riem etc. op tijd gedaan worden blijft hij gewoon rijden. Nu met meer dan 2,5ton op de teller.
Omdat de vorige eigenaresse nogal, uh ja, gezet was, was de bestuurdersstoel doorgezakt. Ik heb toen een passagiersstoel gekocht en daar het schuim uitgehaald. Die in de bestuurdersstoel gedaan waardoor de stoel weer als nieuw was. En dat is eigenlijk ook het enige wat ik eraan gedaan heb. De auto dient daarnaast als mijn testauto voor het detailen. Nieuwe producten en technieken test ik eerst op ons monstertje voordat ik onze Passat onderhanden neem. Hij glimt dus als een snottebel. Helaas heeft dit niet kunnen voorkomen dat hij bij de wielkasten is gaan roesten. Ook is de a-stijl achter de deur gaan roesten.
Toch hopen wij op korte termijn over te stappen op een 9N3. Ik ben me nu aan het oriënteren en aan het kijken wat de kwaaltjes zijn en waar ik op moet letten. Natuurlijk vind je dan een hoop ellende, maar daar moeten we even doorheen prikken. Ik rijd zelf een Passat 3C uit 2006, waar ik overigens van alles aan heb veranderd zoals elektrische achterklep, OPS, OEM XENON, autohold, RNS, etc. etc., dus praat me niet van kwaaltjes hèhè

Ik ben Peter Rietveld en sinds 8 jaar de gelukkige bezitter van een groene Polo 6N uit '97. Het karretje is gekocht van de eerste eigenaar, een vrouw, en de auto was altijd dealer onderhouden. Wij hebben er, als tweede auto, altijd met veel plezier in gereden tegen relatief lage kosten. Ondanks het ontbreken van airco, abs, stuurbekrachtiging, etc. is het gewoon een superfijn autootje. En zolang ze haar beurtjes krijgt en de riem etc. op tijd gedaan worden blijft hij gewoon rijden. Nu met meer dan 2,5ton op de teller.
Omdat de vorige eigenaresse nogal, uh ja, gezet was, was de bestuurdersstoel doorgezakt. Ik heb toen een passagiersstoel gekocht en daar het schuim uitgehaald. Die in de bestuurdersstoel gedaan waardoor de stoel weer als nieuw was. En dat is eigenlijk ook het enige wat ik eraan gedaan heb. De auto dient daarnaast als mijn testauto voor het detailen. Nieuwe producten en technieken test ik eerst op ons monstertje voordat ik onze Passat onderhanden neem. Hij glimt dus als een snottebel. Helaas heeft dit niet kunnen voorkomen dat hij bij de wielkasten is gaan roesten. Ook is de a-stijl achter de deur gaan roesten.
Toch hopen wij op korte termijn over te stappen op een 9N3. Ik ben me nu aan het oriënteren en aan het kijken wat de kwaaltjes zijn en waar ik op moet letten. Natuurlijk vind je dan een hoop ellende, maar daar moeten we even doorheen prikken. Ik rijd zelf een Passat 3C uit 2006, waar ik overigens van alles aan heb veranderd zoals elektrische achterklep, OPS, OEM XENON, autohold, RNS, etc. etc., dus praat me niet van kwaaltjes hèhè




Volkswagen
Polo 6R