Te koop: 6000k h4 bi-xenon set xenonlamp.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gewoonjan

Voormalig teamlid
Bij deze zet ik mijn h4 bi-xenon set te koop aangezien deze niet meer gebruikt wordt.

De set is aangeschaft in september 2011 en de bon is ook nog aanwezig dus er is nog gewoon garantie (3 jaar totaal op de set).De set is gebruikt vanaf september tot en met begin november toen er een ballast stuk, deze is ondertussen gewoon vervangen en de set is toen half november tot eind januari gemonteerd geweest.

Er is momenteel een probleem met 1 lamp waarvan de grootlicht/dimlicht schakel functie minder van werkt en er halverwege tussen in hangt (gaat niet helemaal terug naar dimlicht stand).
Dit is gebeurt toen ik de set er even uit heb gehaald om te kijken of hi-lo iets voor mij was en na het terug plaatsen geconstateerd dat 1 lamp niet meer goed aftestellen was en toen besloten de set eruit te halen.

Ik heb betreffende deze lamp nog geen contact opgenomen met xenonlamp.nl aangezien de set niet gebruikt wordt door mij, maar deze zou gewoon onder garantie vervangen moeten worden.

De foto's komen nog omdat ik momenteel niet in groningen ben.

De nieuw waarde van de set was 146 euro en de richt prijs is 120 euro.
Houd er rekening mee dat de set opzich prima functioneert en ik alleen vanwege het defecte regelmechanisme er een bieding van maak. (maw als ik zelf besluit me te beroepen op de garantie zal ik mijn keuze wat betreft deze verkoop nog even heroverwegen)
De set hoeft van mij niet weg en ligt mij ook niet in de weg.

Btw vragen in het topic en biedingen volgens de regels via pb ;)

Grt, Jan

Laatst bewerkt door een moderator:
VW  6R 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!