Te koop: Forge Blow off valve / dumpvalve 1.4 tsi VAG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allemaal,


Hierbij bied ik mijn Forge Blow off valve / dumpvalve aan.
De BOV is in perfecte staat.
De BOV past op vag modellen met 1.4 tsi motoren.
Versturen is mogelijk.
Vraagprijs 50 euro, Ophalen of Verzenden (€ 6,75).


Groetjes.

Alessandro


Extra info:

Forge Motorsport | Alloy Fabrication

Yet another first for the Volkswagen and
Audi Tuning Market from Forge ! With the introduction of the VAG?1.4
litre TSi Turbo / Supercharged?Engine,?we have developed an Atmospheric
Blow-Off?adapter specifically designed to fit this application. Simple
in execution, yet offering the desirable atmospheric blow-off valve
sound, this product has been designed to be fully compatible with
complexities of this engine.

This product is available in machined alloy finish only.
 

Bijlagen

  • foto1.JPG
    foto1.JPG
    28.8 KB · Weergaven: 78
  • foto2.JPG
    foto2.JPG
    31.3 KB · Weergaven: 75
Hey,

Ik heb wel intresse in deze.
Waarom verkoop je hem?
Hoelang heb je hem gebruikt.
Past deze voorzover je weet ook op de 1.4 tsi van de golf 7? (Zelfde motor als de polo blue GT)

Thx alvast!
 
Ik zou ook graag de antwoorden willen op de vragen van de poster hierboven, alleen gaat het dan om de BlueGT ;)
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ik had hem nieuw gekocht in de winkel. De foto's heb ik van internet geplukt. Dit omdat het exact dezelfde BOV is.

De reden dat ik hem verkoop is omdat ik mijn auto weer standaard maak ivm overname auto. Ik heb hem ongeveer een jaar erop gehad. Echter is geen enkel iets van slijtage te ondekken/perfecte staat.

Het is een Blow Off Adaptor for VAG 1.4 TSi engines. Ik had hem op mijn polo 6R GTI. Voor 50 euro mag ie weg. Ik woon in Zoetermeer.
 
Hij is nog steeds te koop, ja het zorgt voor een afblaasgeluid tijdens het schakelen. Met DSG is het alleen met naar beneden schakelen of gas los laten want met op schakelen blijft het gas erop waardoor hij geen druk afblaast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!