TE KOOP mf gti/gtd stuur rood gestikt en aan 2 zijde knoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo hierbij bied ik aan een nog zo goed als nieuw mf gti/gtd stuur met rood stiksel en aan beide zijde knoppen.

-het stuur past in een polo 6r (heb er zelf ook een in gehad).
-de arbag zit er niet bij maar als je zelf nu al een mf stuur hebt kun je deze gewoon over zetten.
-heb je nu ook een mf stuur zal bij het plaatsen van dit gti/gtd stuur de knoppen aan bijde zijde van het stuur werken (dus links en RECHTS) met de rechter knoppen zal je de boordcomputter kunnen bedienen.
-ben je in het bezit van een gti zul je met dit stuur met aan een zijde knoppen ook de boordcomputter met de rechter knoppen kunnen bedienen.

vraagprijs: €225,=

interesse bel even op nr. 0622944237

Re: mf gti/gtd stuur rood gestikt en aan beide zijde knoppen

Sorry voor mijn vraag maar wat is het verschil met het GTi stuur van de Polo?

een polo gti stuur heeft maar aan een zijde knoppen das het enige verschil.
een maat van mij heeft een gti en heeft daar ook een golf 6 gti stuur in gezet om aan beide zijde knoppen te hebben.

Aan twee kanten dezelfde?

Een GTI met mfs heeft toch ook aan 2 zijde knoppen? Denk aan telefoonbediening, bc en radio?

klopt er zijn polo's gti met aan beide zijde knoppen voor bc telefoon en radio.
er zijn ook polo's gti met aan een zijde knoppen telefoon en radio.
en er zijn ook polo's gti met geen knoppen.

aan twee kanten hetzelfde? weet niet waar je dat vandaan hebt geloof dat daar niemand over gesproken heeft hier.

Re: TE KOOP mf gti/gtd stuur rood gestikt en aan 2 zijde kno

Polo GTI stuur heeft aan beide zijde knoppen indien het een multifunctioneel stuur betreft (extra optie):

Linkerzijde: knoppen voor audio/telefoon
Rechterzijde: knoppen voor MFA/boordcomputer

Uploaded with ImageShack.us

Mijn GTI heeft ook als extra optie het multifunctioneel stuur.
Zoals Passie1979 het hierboven al beschreef is het bij mij ook.

Linkerzijde: knoppen voor audio/telefoon
Rechterzijde: knoppen voor MFA/boordcomputer.

Dan heb ik dat ook...heb er alles op genomen...makkelijk dus. ;)

Mooi ding, kriebelt, maar ben huiverig omdat ik nu geen MF-stuur heb. Dan schijnt het werkend maken van de stuurbediening een crime te zijn -àls het al allemaal werkend te krijgen is. Toch??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!