Te koop: Nieuwe zwarte hoogglans R-line grille

Status
Niet open voor verdere reacties.

wicdiensten

Exclusive lid
Bij deze bied ik te koop aan een nieuwe R-line grille voor de Polo 6R.

Wat ging er fout. Ik bestelde van de week een nieuwe grille bij de dealer en vertelde hem dat ik zo'n hoogglans wilde hebben net zoals die in de showroom (Polo R-line). Ik bedoelde een hoogglans grille zonder emblemen!

Dus vandaag naar de dealer voor m'n nieuwe grille. Het had een paar dagen geduurd omdat deze grille niet in voorraad was in Amersfoort.

Wat ik krijg is een mooie grille met een R-line embleem! Foutje, verkeerde besteld. Kon helaas niet terug omdat het hier een speciale bestelling betrof, inmiddels is de juiste nu opnieuw besteld!

Dus verkoop ik hierbij een nieuwe zwarte hoogglans R-line grille met R-line embleem.

VW nr. 6R0 853 651 AA 041 Kuehlgrill
5K0 853 688 A FXC Plakette

Voor de hele set heb ik vandaag € 126,= afgerekend. Het mag nu weg voor € 95,=

Bij interesse kun je een pb sturen of je belt me op 0651619186.

Groet Willem

Volkswagen  Golf VII Variant 
het R-line embleem is er toch gewoon uit te halen? :roll:
net zoals een gti embleem uit een gti grill te halen is en een R-line embleem ook in een ouder type grill is te zetten

VW  6R 
het R-line embleem is er toch gewoon uit te halen? :roll:
net zoals een gti embleem uit een gti grill te halen is en een R-line embleem ook in een ouder type grill is te zetten

Klopt, het embleem wordt er ook los bijgeleverd. Je kunt er ook een ander embleem in plaatsen (GTI). Maar zonder embleem blijft er een vlakje in de grille zichtbaar waar het embleem op bevestigt hoort te worden. Een High-line grille heeft dit dus niet maar is wel hoogglans zwart met een chromen lijstje erin.

Groet Willem

Volkswagen  Golf VII Variant 
Aah ok ;)
naja je kunt er ook voor kiezen om even de dremel ofzo te pakken :p
maar dan is 't wel goed oppassen voor beschadigingen ;)

maargoed, jou optie kan inderdaad ook heel goed :mrgreen:

VW  6R 
Kan niet meer terug omdat het een speciale bestelling betrof ? Dit is toch gewoon keihard onzin of niet. Nu stink jij er weer euro's in omdat hun iets bestellen wat jij niet bedoelde. Alsof ze dat ding nooit meer verkopen ofzo. Wat een BS :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!