Te koop: Nikon D5000

• Onderwerp starter Onderwerp starter enzolino
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

enzolino

Na aanschaf van een nieuwe camera, moet ik helaas mijn Nikon D5000 verkopen, omdat deze momenteel overbodig is.

Het apparaat is nog krasvrij, niet vaak gebruikt, netjes onderhouden en er zit het volgende bij:

[resize=600:nlojbu6l]http://www.dslr.nl/artikel/20090414002141.jpg[/resize:nlojbu6l]

- Doos
- Boekjes
- Lader.
- E.v.t Kaart 1gb om er gelijk gebruik van te kunnen maken.
-18-55mm VR Lens
- E.v.t in overleg meerprijs een lens Sigma 70-300mm

Onderstaand een foto dat gemaakt is met deze geweldige camera:

[resize=600:nlojbu6l]http://farm7.staticflickr.com/6011/6196089640_a31b49db87_b.jpg[/resize:nlojbu6l]

Ik vraag er minimaal €480,- voor.

Mvg,

Enzo

Enzolino, ik heb eigenlijk een offtopic vraag, maar ik heb een best leuke camera, een Panasonic Lumix TZ7. Hij is niet een van de nieuwste maar ik heb best mooie foto's ermee gemaakt (toevallig). Ik weet alleen niet hoe ik dit heb geflikt en zou namelijk met dezelfde kwaliteit als de toevallig genomen foto's willen fotograferen.

Ik heb een beetje op vakantie met de instellingen zitten rommelen en heb toevallig zo'n foto gemaakt.

Het is geen spiegelreflexcamera of een profding maar een compactcamera, maar toch heb ik er dus best wat aardige foto's uit kunnen halen (toevallig)

ab2vys-1.jpg

Zou jij mij een keer willen uitleggen hoe ik ermee om moet gaan?

@starsky (Garantie net niet meer denk ik zou ik moeten kijken op de bon die ik moet zoeken nog geen 2 jaar heb ik em denk ik ook :roll: In het begin veel gebruikt (juli dacht ik met de POLO daarna paar maanden niet). Voor mijn doen not much clicks!
@Soedje (Uiteraard lol)
@BlackPoloBM (Aangezien ik niet alle kennis heb omtrent alle cams kan ik je bij deze niet ondersteunen).

Kijk eens in de EXIF data van een van de laatste fotos.
Daar staat wel een "total shutter count"

Eigen ervaring: je hebt meer foto's gemaakt dan je denk !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!