Dag Forumleden,
Hierbij zet ik mijn originele Polo (>2017) AW 2G GTI/R-Line spoiler te koop.
Dit originele onderdeel komt van een Duitse GTI en is in zeer goede staat, daarbij heb ik ook apart een Maxton spoiler te koop die de spoiler mooi accentueert.
Let op originele dakspoilers zijn bijna niet te krijgen!!!
Origineel Polo 2G AW GTI R-Line Spoiler
Onderdeelnummer: 2G6827934A
Kleur: L041 Uni Zwart (hoogglans)
Prijs op FZNparts: € 299,00
VP: [€ 200,00]
Origineel Maxton Spoiler Extension
Kleur: Hoogglans zwart
Nieuwprijs: € 129,95
VP: [€ 75,00]
Ook te koop: Originele Polo AW 2G R-Line diffuser (met de chrome uitlaattips). Ook dit onderdeel is niet gemakkelijk verkrijgbaar. Ik zal hier tzt nog een verkooptopic voor openen. Onderdeelnummer hiervan is: 2G6807568G en de VP € 175,00 (op FZNparts € 199,00 + € 35 verzend).
Bij interesse kun je me een pb sturen.
Tags: Achterklep spoiler extension vleugel dakspoiler Maxton Polo Rline R Line R-Line GTI Dachkantspoiler Dachspoiler Maxtondesign vleugel diffuser diffusor heckansatz onderlip lip bumperlip
Hierbij zet ik mijn originele Polo (>2017) AW 2G GTI/R-Line spoiler te koop.
Dit originele onderdeel komt van een Duitse GTI en is in zeer goede staat, daarbij heb ik ook apart een Maxton spoiler te koop die de spoiler mooi accentueert.
Let op originele dakspoilers zijn bijna niet te krijgen!!!
Origineel Polo 2G AW GTI R-Line Spoiler
Onderdeelnummer: 2G6827934A
Kleur: L041 Uni Zwart (hoogglans)
Prijs op FZNparts: € 299,00
VP: [€ 200,00]
Origineel Maxton Spoiler Extension
Kleur: Hoogglans zwart
Nieuwprijs: € 129,95
VP: [€ 75,00]
Ook te koop: Originele Polo AW 2G R-Line diffuser (met de chrome uitlaattips). Ook dit onderdeel is niet gemakkelijk verkrijgbaar. Ik zal hier tzt nog een verkooptopic voor openen. Onderdeelnummer hiervan is: 2G6807568G en de VP € 175,00 (op FZNparts € 199,00 + € 35 verzend).
Bij interesse kun je me een pb sturen.
Tags: Achterklep spoiler extension vleugel dakspoiler Maxton Polo Rline R Line R-Line GTI Dachkantspoiler Dachspoiler Maxtondesign vleugel diffuser diffusor heckansatz onderlip lip bumperlip
Bijlagen
Laatst bewerkt:
Ex: Volkswagen
Polo 6R GTI
& Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine