TimothyR
Bekend lid
In nieuwstaat verkerende originele velgen en Kumho zomerbanden voor de Volkswagen Polo.
De velgen en banden hebben ca. een jaar onder een nieuwe Volkswagen Polo (2019) gezeten en hebben geen schade. De banden zijn ook in goede staat (zie laatste foto voor profieldiepte 6mm).
De reden van verkoop is dat ik bij de aankoop van mijn huidige Polo andere velgen wilde en deze alsnog gedemonteerd meekreeg van de garage.
De maten zijn;
-5x100
-5.5Jx15H2
-ET-40
-Naaf 57.1 mm
Banden ;
-Kumho185/65/15
-Profiel; +/- 6mm
-Zomer
Voor iedereen die via Mypolo reageert is de prijs 300 EUR ipv 389
Linkje hieronder!
De velgen en banden hebben ca. een jaar onder een nieuwe Volkswagen Polo (2019) gezeten en hebben geen schade. De banden zijn ook in goede staat (zie laatste foto voor profieldiepte 6mm).
De reden van verkoop is dat ik bij de aankoop van mijn huidige Polo andere velgen wilde en deze alsnog gedemonteerd meekreeg van de garage.
De maten zijn;
-5x100
-5.5Jx15H2
-ET-40
-Naaf 57.1 mm
Banden ;
-Kumho185/65/15
-Profiel; +/- 6mm
-Zomer
Voor iedereen die via Mypolo reageert is de prijs 300 EUR ipv 389
Linkje hieronder!
≥ VW Volkswagen Polo velgen met zomerbanden 15 inch origineel - Banden en Velgen - Marktplaats.nl
In nieuwstaat verkerende originele velgen en kumho zomerbanden voor de volkswagen polo. De velgen en banden hebben ca. Een jaar onder een nieuwe volkswagen polo (2019) gezeten en hebben geen schade.
link.marktplaats.nl
Volkswagen
2022 Polo Business R+