te koop: Polo 6R R-Line grill OEM

Status
Niet open voor verdere reacties.

iichel

Exclusive lid
13,133
4
8,166
283
Ik heb hier nog een 6R R-Line grill liggen die vervangen is door een 6C R-Line grill.

Pianolak zwart met R-Line logo. Originele grill. Is ooit van de enige echte ciclo geweest ;)

Op te halen in Amersfoort of Hardenberg
Prijs 110 euro.
bij vragen over wat er te koop is, graag via PB of whatsapp +41 79 7 zes 5 17 nul 9

Bijlagen

• 111.jpg
    111.jpg
    61.9 KB · Weergaven: 93
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Ik heb een tijdje geprobeerd het te verkopen via marktplaats, gewoon voor de lol. Maar iedere keer ging iemand z'n polo stuk of werd gestolen of diegene verdween gewoon compleet van de aardbodem. Ik denk dat je als koper van mijn spuller vervloekt bent. Je bent dus gewaarschuwd...

Da's ook meteen de reden dat ik de meerderhelft van m'n 'oude' spullen gewoon weggeef.. scheelt heel veel gezeur

• Leuk
Waarderingen: IbifaHo
Ik heb een tijdje geprobeerd het te verkopen via marktplaats, gewoon voor de lol. Maar iedere keer ging iemand z'n polo stuk of werd gestolen of diegene verdween gewoon compleet van de aardbodem. Ik denk dat je als koper van mijn spuller vervloekt bent. Je bent dus gewaarschuwd...

Da's ook meteen de reden dat ik de meerderhelft van m'n 'oude' spullen gewoon weggeef.. scheelt heel veel gezeur
Toevallig dan ook nog een R-Line voorbumper in het zwart? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!