telefoon koppelen met bluetooth adapter

polo.bm

Nieuw lid
hallo,

ik heb een polo met een NRS 310 + adapter met 2 knoppen. nu heb ik een andere telefoon en krijg ik het niet meer voor elkaar
om deze telefoon te koppelen met de auto ik weet ook niet meer precies hoe dit moet
Weet iemand dit misschien

Gr. Ron

hallo,

ik heb een polo met een NRS 310 + adapter met 2 knoppen. nu heb ik een andere telefoon en krijg ik het niet meer voor elkaar
om deze telefoon te koppelen met de auto ik weet ook niet meer precies hoe dit moet
Weet iemand dit misschien

Gr. Ron

Hallo Ron.

Wat voor telefoon wil je koppelen ? Want ik had ook een RNS 310 zoals de jouwe maar werkte niet met mijn HTC one M8 ivm wat oudere bluetooth module

Steven

Ik heb normaal de htc one x+ maar die is nu voor reparatie weg.ik heb nu m'n vorige telefoon weer opgezocht en dat is de htc desire HD en die deed het hier voor ook op deze adapter. maar ik weet niet meer wat de volgorde was met de knopjes indrukken en hoe vaak enz om hem te koppelen

Zet de BT op te tel aan en zorg dat hij zichtbaar is..
Op je radio: druk je op media en daarna selecteer je bluetooth.. Daarna hou je de knop op de adapter ingedrukt( een paar seconden) met de telefoon erop.. Dat is de knop die links zit.. Als goed is zie je op je telefoon dan vw phone.. En dan kan je hem koppelen.. Standaard code is 000..
Probeer maar ff..

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!