Dat klopt helemaal!Een teller van een Amarok schijnt ook te passen in een TDI...
Dat is alleen voor mensen met een grote portomonneeEen teller van een Amarok schijnt ook te passen in een TDI...
Persoonlijk zou ik ook geen gti teller in me auto willen vanwege het toerenbereik, maar dat is je eigen keus.Weet iemand toevallig waar ik aan deze tellerklokken kan komen?
GTI: 6R0920870A
Blue GT: 6R0920870C
Op het internet zie ik ze nergens meer staan
onderdelenlijn.nl
Kilometerteller KM Volkswagen Polo V 1.4 GTI 16V - 6R0920870A VDO
Gebruikte Kilometerteller KM met artikelnummer 6R0920870A Merk onderdeel VDO met artikelnummer 6R0920870A Garantie 6 mnd, Bouwjaar 2011, Classificatiecode C1, Motortype Benzine, Cilinderinhoud 1.390 cc, Tellerstand 145.000 km Aangeboden door Van Gils Automotivewww.onderdelenlijn.nl
Heb ook liever een Blue GT tellerPersoonlijk zou ik ook geen gti teller in me auto willen vanwege het toerenbereik, maar dat is je eigen keus.
De polo 6c behuizing van de teller kan je wel over de tellerklok van de 6r heen bouwen, moet je alleen intern wat plastic weg knippen.
Maar nee je kan alleen tellers van een 6R erin stoppen, omdat je een 1.2 TDI hebt zou je kunnen kijken naar een seat toledo teller uit 2013, deze heb ik ook in mijn auto zitten. Deze kosten rond de 100 euro, met MFA+.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.