Tellerunit demonteren

Hallo,
Ik wil aankomend weekend mijn tellerunit er even uit halen.
Nou had ik al gelezen dat ik het kapje aan de onderkant los moet maken en dat daar 2 torx schroefjes onder zitten. Maar hoe krijg ik het kapje los?
Ik ben bang dat ik het stuk trek.
Alvast bedankt

De clipjes van dat kapje zijn redelijk strak, dus zo gemakkelijk gaat dat kapje er helaas niet af.
Het beste kun je er een plastic tool voor gebruiken, om het kapje naar je toe te halen, dan beschadig je het kapje sowieso niet.

Ik persoonlijk ben uitermate voorzichtig geweest met een schroevendraaier, maar heb het kapje wel lichtelijk beschadigd. Maar de beschadiging zit bij mij onder de tellerunit, als het kapje gemonteerd is, dus is het gelukkig niet te zien:)

VW  6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!