Terug roep actie 1.6tdi?

IbifaHo

Bekend lid
3,552
620
193
Iemand weet van een terug roep actie op de 1.6tdi?

Mijn moeder moest vandaag haar Polo Bluemotion tech. binnen doen voor onderhoud & ze zeiden dat ze ineens een onderdeel hebben vervangen waarvoor er een terug roep actie geldt. Ze heeft niet gevraagd welk onderdeel het was.

Iemand een idee welk onderdeel vervangen moet worden? De Polo is van 04/10.
Heb al eens zitten googelen maar vind niet meteen iets terug over de 1.6tdi binnen de gehele vag stal.
 
Houd in gedachten dat als er een terugroepactie is die dringend is voor jouw auto dat VW dan contact opneemt met jou. Indien niet dringend dan wordt het gedaan met de volgende beurt.
 
Geen idee of het voor alle Polo's is, maar idd zoals Bas zegt moest het iets belangrijks zijn hadden ze wel al contact opgenomen.
Morgen toch eens vragen wat het juist inhield wat ze hebben vervangen. Normaal zou ze daar op een half uurtje à 3kwartier moeten buitengeweest zijn, maar door die vervangen heeft ze er dik 2uur gezeten.
 
vorige week werd ik gebeld door mn vw dealer dat ik een afspraak wilde maken, was een terugroepactie om een plaatje bij de turbo te vervangen ivm evt trillingen en de software moest aangepast worden.
Ik rij een 1.2 tsi en de monteur zei dat alle tsi motoren terug moeten komen, van de tdi weet ik niks.
 
Vandaag pas kunnen langsgaan voor mijn bestelling te gaan afhalen. Persoon voor me was er ook voor plaatje turbo en voor zover ik geluisterd heb is dat enkel voor de TSI.

Het was er redelijk druk en heb dus in de rapte eens gevraagd wat die reparatie inhield. Hij zei dat het idd iets van bekabeling was zoals Citroene al vermelde. Aangezien het redelijk druk was ben ik er niet verder op ingegaan wel.
 
ik heb het gevraagd bij de dealer, er zou geen terugroepactie zijn in België.. maar omdat hun weten dat ik altijd met geklaag af kom daar, hebben ze me waarschijnlijk gewoon afgescheept.. ze vroeg mijn nummerplaat om mijn klantgegevens te verkrijgen, en toen ik over de terugroepactie begon vroeg ze of ik een 2.0 auto had. (terwijl ze duidelijk wist dat ik een 1.6 heb op het scherm voor haar) en dat dit enkel dus bij de 2.0 liter motoren was.. ik begin stilaan serieus zenuwen te krijgfen van mijn dealer, mss eens overwegen naar een andere te gaan.

Ondertss heb ik en afspraak voor de grote beurt op 13 juni
 
Wrs idd zoals ge zegt dat ze u wouden afschepen. :evil: Sommige dealers zijn echt 'eikels', soms vraagt ge nog af hoe die hun klanten kunnen behouden. Gelukkig is de onze nog een goeie.

Tis ook niet echt een 'terug roep actie' maar een werkplaatsactie zeiden ze, ze vervangen het gewoon als de auto binnnenkomt voor onderhoud, ze gaan niet speciaal bellen/brief sturen hiervoor.
 
Ver of niet ver, de polo verdient om fatsoenlijk onderhouden te worden zonder bijkomend geblaat van een dealer !

Ik ga daar toch eens een kijkje nemen denk ik.

(sint-stevens-woluwe is nie echt zoooo ver Stick Out Tongue ik rij er dagelijks voorbij als ik in de buurt van Zaventem moet zijn haha Big Grin)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!