Tikkend geluid bij het rijden

jeroenk93

Nieuw lid
Goedendag alle ,

Ik heb een tikkend geluid voor in mijn auto (polo 6r) als ik ga rijden. Dit geluid heb ik bijna altijd als ik ga optrekken en tot en met circa 40km/h.

Bij een snelheid van hoger dan 40km/h hoor ik het niet en bij het stationair lopen van me auto ook niet. En hoe sneller ik rij hoe sneller het gaat tikken, totdat je dus de snelheid heb bereikt dat het niet meer tikt.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn, want het is wel irritant

Alvast bedankt voor het reageren.

Volkswagen  Polo 
ik dacht ook nog even aan de brandstofleiding. Die zat bij mij ook los. er is een topic die dat mooi laat zien

Volkswagen  Polo 6R 
Nou ik denk bij me motor, weet het niet 100%, maar het lijkt net alsof de band rond is gegaan dat je dan die tik krijgt, dus hoe sneller je rijd hoe meer tikken en hoe slomer je rijd hoe minder tikken.

brandstofleiding ga ik proberen, alvast bedankt.

Volkswagen  Polo 
UPDATE: Het ABS lampje begon ook te branden, ben toen naar de garage gereden en zei dat de wiellager kapot was die vervangen en het tikken is weg en ABS lampje is uit. Eindelijk!

Volkswagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!