[TK] 6R Koplampen H7 met Pilot Pro Xenon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog diverse 6R onderdelen die over zijn na updates. Bij deze bied ik het volgende te koop aan.

Set H7 koplampen incl Pilot Pro line Xenon 6000k
fw.jpg


- Set werkt nog prima
- aankoopbon aanwezig voor evt garantie
- stadsverlichting vervangen door LED'S
- LET OP, beide koplampen zitten helaas onder krassen en een van bevestigings dingen is kapot

Prijs: € 280,-


Voor vragen of meer info graag via PB. Op te halen in Tiel of Boxmeer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: [TE KOOP] [6R] Koplampen H7 + H4, Pilot Pro Xenon, grills enz..

Moet. De verleiding. Weerstaan. Om. Je. H7 lampen. Kaal. Over. Te. Nemen... X(
Aaaaargh... Ik moet t weten!
Wat zou dat kosten? :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
beide koplampen bevestigingen kapot? pics?
krassen zal toch mee vallen?

Nee, alleen eentje op rechter koplamp. Heeft een hele tijd zo gemonteerd gezeten zonder problemen overigens.

Wat betreft krassen, het zijn wel opvallende krassen. Maar dat is ook net wie er naar kijkt natuurlijk. Er zijn wel bedrijven die deze kunnen verwijderen maar ik heb me daar niet meer in verdiept..voor een foto zie hier.
 
Nee, alleen eentje op rechter koplamp. Heeft een hele tijd zo gemonteerd gezeten zonder problemen overigens.

Wat betreft krassen, het zijn wel opvallende krassen. Maar dat is ook net wie er naar kijkt natuurlijk. Er zijn wel bedrijven die deze kunnen verwijderen maar ik heb me daar niet meer in verdiept..voor een foto zie hier.

oh ja als eenmaal de lamp erin zit ook al zit die maar met 1 torx schroef vast dan zit het wel goed...het valt er echt niet zo snel uit

oeh ze zijn idd wel opvallend maar ja misschien dat een bedrijf dit licht kan polijsten...geen idee hoe dat gaat maar goed als het lichtbeeld niet verneukt zou ik zeggen...waarom zou je het repareren? het is alleen maar extra money...maar gewoonjan koopt hem over dus?
 
oh ja als eenmaal de lamp erin zit ook al zit die maar met 1 torx schroef vast dan zit het wel goed...het valt er echt niet zo snel uit

oeh ze zijn idd wel opvallend maar ja misschien dat een bedrijf dit licht kan polijsten...geen idee hoe dat gaat maar goed als het lichtbeeld niet verneukt zou ik zeggen...waarom zou je het repareren? het is alleen maar extra money...maar gewoonjan koopt hem over dus?

Klopt inderdaad, zelfs zonder schroeven krijg je hem niet zomaar uit ivm klik systeem. Wat krassen betreft, er zijn wel bedrijven die dat doen inderdaad maar ik heb me daar niet meer in verdiept omdat ik OEM xenon al in bestelling had staan. Wel kan ik je vertellen dat het lichtbeeld niet verneukt wordt zo. Enne, Jan is nog niet zeker wat hij gaat doen dus ze zijn nog beschikbaar.

H4 koplampen wel gereserveerd bij deze :)
 
Re: [TE KOOP] [6R] Koplampen H7 + H4, Pilot Pro Xenon, grills enz..

De set is gewoon beschikbaar voor iedereen die interesse heeft, heb nog geen geld om weer een retrofit project te beginnen:lol:
En Armo hoeft dus niet daarop te wachten, dus gewoon kopen als je ze wilt hebben!;)
 
VW  6R  1.2TDI 
[MOD vraag] Nog steeds te koop, Armo? Als je niet reageert voor dinsdag 5 februari, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
[MOD vraag] Nog steeds te koop, Armo? Als je niet reageert voor dinsdag 23 april, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!