TK: GTI Deurpanelen 5-deurs elektrisch

Status
Niet open voor verdere reacties.
$_85.JPG

$_85.JPG

$_85.JPG

$_85.JPG

$_85.JPG

50 Euro.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zal vast makkelijker verkopen. Maar ik hoef er niet per se vanaf.

Het project elektrische ramen achterin inbouwen bleek een dure grap te zijn, maar stiekem ben ik toch aan het rondinformeren over alle benodigde onderdelen en misschien als ik ze bij de sloop goedkoop kan vinden, ik ze toch laat monteren.

Maar vind 100 Euro eigenlijk best een goede prijs als je alleen kijkt wat mensen vragen voor enkel dat plastic elektrisch knoppenpaneel van de bestuurderskant.

Ik zou m'n god niet weten hoe ik dit moet versturen. Heb dat nooit gedaan. En inpakken zou ik ook niet weten hoe haha.

ik heb toevallig gisteren via marktplaats een rechtsvoor deurpaneel gekocht via een handelaar. Die rekende 6,75 euro verzendkosten, net zoveel als PostNL weergeeft op site voor pakketjes. Zal dus wel zo met postnl meekunnen. Welke doos weet ik ook nog niet; heb het pakketje nog niet binnen ;-)

overigens staat er dat het polo gti deurpanelen zijn, maar ze lijken gewoon hetzelfde als mijn highline. Klopt dat?

ik heb toevallig gisteren via marktplaats een rechtsvoor deurpaneel gekocht via een handelaar. Die rekende 6,75 euro verzendkosten, net zoveel als PostNL weergeeft op site voor pakketjes. Zal dus wel zo met postnl meekunnen. Welke doos weet ik ook nog niet; heb het pakketje nog niet binnen ;-)

overigens staat er dat het polo gti deurpanelen zijn, maar ze lijken gewoon hetzelfde als mijn highline. Klopt dat?

Ik heb geen verstand van verzenden, dus ik hou t gewoon bij ophalen. De deurpanelen zijn van de gti, zo geeft de sticker met onderdeelnummer ook aan. Kan best zijn dat de highline hetzelfde heeft, dat weet ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!