Hoi alle,

Ik heb sinds kort een polo 1.8 gti gekocht
Alleen hij trilt hevig wanneer ik stil sta en stationair draai, tijdens het rijden nergens last van.

Zit een downpipe en catback cobra uitlaat onder met racingline lucht intake met elbow.
Ik heb mij laten vertellen dat het hier door komt aangezien ik nog geen tune heb gedaan. En dat daardoor de verbranding niet helemaal klopt. ( kan ook zijn dat hij hiervoor getuned is en eventueel te brandstof pomp is vervangen en vervolgens weer naar originele staat is gebracht)

Ik heb ook gelezen dat het een motor steun kan zijn maar dan verwacht ik ook trillingen als ik rij maar datbis niet het geval. (Mischien brandstof pomp?)

Voor de rest is de ketting ook nog niet vervangen en staat 134000 op de teller.

Kan iemand mij meer info geven de eventuele oorzaak.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 gti 192pk 
Je hebt de auto zo gekocht?

Tja noem eens wat dingen; Vacuumslangen, carter ontluchting, turbo slangen, MAP sensor, luchtmassameter?

Zelf zou ik niet snel een tune als verdachte als eerste gedachte hebben. Onderin wordt relatief weinig gesleuteld door tuners, maar wie weet wat je erin hebt zitten....
 
Vw  Polo  1.2tdi BM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!