Turbo

Beste leden.

Ik heb nu 2 dagen dat in elke versnelling mijn turbo te laat aan slaat. Dus in zn 5 bijvoorbeeld pas vanaf 120 Kmph dat ik merk dat de turbo aanslaat terwijl dit altijd bij rond de 80 aan ging. Iemenad enig idee wat het is ?!

G
 
Volkswagen  Polo  TDI 1.2 
Daar kom je alleen achter door langs een garage te gaan en de auto uit te laten lezen... Één oranjelampje die brand kan letterlijk 100 verschillende redenen hebben! van achter een computer niet te bepalen. Ga gerust langs een garage, uitlezen is zo gebeurd en post hier je bevindingen en de foutcode. Dan kunnen de "internetexperts" zoals ik, jou weer een stapje verder helpen!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Heb je nergens gelezen dan dat het verstandig is om hem uit te lezen? Uiteraard zouden we je graag willen helpen maar zonder foutcode kunnen we niet zoveel.
G
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Daar kom je alleen achter door langs een garage te gaan en de auto uit te laten lezen... Één oranjelampje die brand kan letterlijk 100 verschillende redenen hebben! van achter een computer niet te bepalen................
Van achter een computer is nu juist wel de manier om te bepalen wat er aan de hand; uitlezen met scantool via computer zodat je de storing kunt vinden Big Grin;)
 
Volkswagen  Polo 6 AW 2017 1.0 MPI. Golf plus  1.4 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!