Voorstellen TuxieDeni - Volkswagen Polo AW GTI 2019

Hey iedereen!

Ik ben Deni uit het zonnige Brabant! Ik vond mijn weg via google hierheen en dacht zal me nog eens ouderwets aanmelden voor een forum. Ik heb paar weken geleden 2019 Polo GTI aangeschaft en aangezien mijn kennis van VW niet heel erg groot is leek me dit een geschikte plek om er meer over te leren! Tot nu toe in ieder geval geen spijt van aangezien het een heerlijke zuinige cruiser is!

De auto is helemaal origineel nog alleen heeft de vorige eigenaar er een rode bies op gewrapt onderaan de voorbumper waar ik nog steeds niet helemaal over uit ben wat ik ervan vind, het maakt de auto wel gelijk heel herkenbaar. Aangezien dit mijn daily driver is was ik niet van plan om er heel veel aan te doen maargoed dat hebben we wel vaker gezegd en het is altijd gruwelijk fout gegaan!

Op korte termijn wel een klein plekje op de stoel repareren wat toch al wat instap schade heeft helaas maargoed niks wat makkelijk te repareren is en eens een weekend de tijd nemen om de auto eens na te lopen met poetsen en in een coating te zetten. Het liefste zou ik hem nog wat lager zetten in de toekomst want het is wel echt 4x4 op deze manier alleen eens bedenken op welke manier aangezien de auto actieve demping heeft.
Polo GTI.jpg
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
Welkom! Prachtige GTI!
Een GTI een zuinige cruiser?! Dan heb je nog niet met mijn zuinige Polootje gereden, haha.
Veel leesplezier en veilige km's gewenst! ;):cool:
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: 2GPoloDriver
haha dank je wel allemaal! Ja ik ben ook nog niet helemaal uit over de rode bies dus to be continued!
@Thomaskol nouja ik zit gemiddeld op 5.2 tot 5.5L op 100km dus niks te klagen hier hoor( snelweg kilometers natuurlijk me wat gasgeven gaat het harder )

Nu nog eens dit forum afstruinen voor wat tips en tricks. Zijn de panelen goed te verwijderen trouwens? Ik wil mijn dashcam nog terug hangen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Oh dat valt mij niet tegen dan, netjes! Houden zo! Ik zit (enkele rit en 105/110 op de cruise) op 5l/100km.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ik heb ook dat verbruik Thomas, 1 op 18 is makkelijk haalbaar. Deze motoren staan erom bekend zuinig te kunnen zijn maar alleen op de snelweg.
Aaah, okay. Zal dan wel weer stereotyperend zijn want ik zie wel eens GTI rijders die trappen met het leven en zeuren over een hoog verbruik.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!