Twijfel nieuwe auto..

9n32g

Lid
Hallo allen..

Waarschijnlijk ga ik naar een baan die 60 km enkel is dus 120 per dag.
Rij momenteel in een 9n 1.4 bby met cruise en airco met 255XXX gelopen, riem vervangen bij 241 en verbruikt geen/nauwelijks olie.
Aangezien mijn werk nu maar 7 kilometer is en ik af en toe langere ritten maak met deze auto, weet ik uberhaupt niet hoe deze zich dagelijks verhoud op zulke afstanden.

Zat zelf te twijfelen voor een v40 , Golf , A3 diesel, maar is dit het wel waard? Graag advies haha

Volkswagen  AW 
Mocht je interessen hebben in een andere polo heb ik er nog eentje staan ;) betreft een 6C uit 2015 met 46.xxx 1.2 tsi

Volkswagen  Polo AW 
Je heb toch ook een Polo AW?
Ik heb geen idee of je het waard vind, maar ik zou personelijk niet met zo een Auto zo veel kmer per dag gaan maken.
Dan zou ik voor wat Nieuwers gaan.

P.s mbt de Volvo v40 indien je dit doet kies dan niet de 1.6 diesel :p

Km. stand zegt niet alles over je huidige auto. Riem vervangen en gebruikt nauwelijks olie. Lekker mee blijven rijden naar je nieuwe baan. Als je iets anders koopt, kan je daar ook pech mee krijgen. Heb je een jaar contract? Dan zou ik zeker even afwachten voordat je in een ander auto avontuur stort., ben ik van mening. Succes!

Seat  Arona 2020 
Zou het gewoon eerst even ervaren, voor het geld wat je nu in een andere auto stopt kun je voorlopig vast nog wel even doorrijden met de Polo. Eventueel nog even goed kijken naar het verbruik van je huidige Polo op die afstand en wat een andere van je keuzes zou verbruiken.. cijfertjes naast elkaar en nog even over slapen! :)

Je heb toch ook een Polo AW?
Ik heb geen idee of je het waard vind, maar ik zou personelijk niet met zo een Auto zo veel kmer per dag gaan maken.
Dan zou ik voor wat Nieuwers gaan.

P.s mbt de Volvo v40 indien je dit doet kies dan niet de 1.6 diesel Stick Out Tongue

Die heb ik parttime haha, auto des huizes.
De v40 die ik zag was gunstig geprijsd en full options, nap etc. Maar wel die 1.6 d

Ga lekker dieselen.
1.2tdi... koop je voor een appel en een ei.
Ff rondkijken va 2750.
Succes

ik denk niet dat ik kwa comfort erop vooruit ga, misschien qua kosten wat minder maar wil als volgende stap toch wel een c-segmenter

Bedankt voor jullie tips allemaal!!

Volkswagen  AW 
Ja precies die prijs is omdat er een d2 in licht oftewel een 1.6 psa blok.
Als je het slecht treft kan je flinke kosten hebben,
Lees koelvloeistof verbruik, wat meestal een motor of cilinderkop kost.

Gaat om deze

Volkswagen  AW 
Zou afwachten hoe hij zich gedraagd. De lange stukken zullen hem zeker beter doen dan korte stukjes! Lekker afwachten en als hij het niet trekt iets nieuwers bekijken.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!