Uitlaat montage adres

V

Verwijderd lid 195

Beste allemaal,

Zoals de titel doet vermoeden ben ik op zoek naar een adresje waar ik een GTI uitlaatsierstuk kan laten monteren. Dit omdat ik een GTI achterbumper heb weten te bemachtigen.

Weet iemand een goed bedrijf in de regio Eindhoven? Waar ik natuurlijk tevens het sierstuk kan kopen.

Anderzijds vraag ik mij af of er ook universele sierstukken te koop zijn die passen op de uitlaat van een 1.2TSI. De originele uitlaat is 65mm in diameter. Ik maak mij niet zozeer zorgen om de aansluiting maar de lengte van het sierstuk, ik wil natuurlijk niet dat het een heel stuk uitsteekt. Als iemand hier ervaring mee heeft of er meer over weet schroom niet om dit met mij te delen.

Alvast bedankt!
 
Kun je niet een mooi resultaat krijgen met alleen een sierstukje op t eind ipv een hele einddemper?;)
Pmperformance en nmparts zijn 2 voorbeelden waar ze sierstukjes op je originele uitlaat lassen;)
(Zie een aantal bm's hier opt forum als voorbeeld;))
Of anders kun je vagtechniek eens vragen of zij wat voor jou kunnen betekenen;)

Btw zou een ander uitlaat systeem niet vet zijn?Big Grin
Kun je ook meteen overgaan op een stage 2 tuning:mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
@Gewoonjan: Haha allemaal goede ideeën, maar ik ben een arme student ;)

Maar ik bedoel ook alleen het sierstuk, geen hele demper. Alleen maak ik mij zorgen om het feit dat het sierstuk te lang is waardoor het te ver uitsteekt.
 
Haha ik deel ook jouw situatie :mrgreen:
En qua sierstukje.. :roll: ik zou denken dat een sierstukje opmaat wel voldoende zou kunnen zijn.

Maar om zeker te zijn is idd een einddemper een veilige optie;)
Bobbluegt heeft ook recentelijk zijn einddemper laten vervangen, weet niet of je dat hebt meegekregen?
Misschien dat hij je zo nog wat gedetailleerdere info kan geven over kosten ed;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!