Uitlaat Volkswagen Polo GTI 1.8

Goedemorgen VW liefhebbers,

Ik ben op zoek naar een Volkswagen Polo GTI uitlaat, voor mijn 1.8 model. Heeft iemand deze te koop liggen? (Mijn bouwjaar is 2015)
Hoor het graag, dankjewel!

Gr Lars

Volkswagen  6C GTI 
Goedemorgen VW liefhebbers,

Ik ben op zoek naar een Volkswagen Polo GTI uitlaat, voor mijn 1.8 model. Heeft iemand deze te koop liggen? (Mijn bouwjaar is 2015)
Hoor het graag, dankjewel!

Gr Lars
Die zal wel niemand hebben liggen : -- )

Cobra of Scorpion wordt veel toegepast in UK.

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  - 
Mijn broertje heeft er een onder zijn Polo GTI liggen, Remus een echte aanrader!

Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI 
Zelf ben ik nu ook opzoek naar een uitlaat voor de gti.

Zit inderdaad te denken aan een REMUS uitlaat met klep systeem non resonated (zonder middendemper dus).

Zijn hier meer mensen met deze uitlaat? je leest steeds meer op internet dat de klep in de uitlaat gaat rammelen.. en niet meer open of dicht kan.

Meer mensen last van ? Wat voor uitlaat hebben jullie ?

Volkswagen  Polo 6C GTI 
Zelf ben ik nu ook opzoek naar een uitlaat voor de gti.

Zit inderdaad te denken aan een REMUS uitlaat met klep systeem non resonated (zonder middendemper dus).

Zijn hier meer mensen met deze uitlaat? je leest steeds meer op internet dat de klep in de uitlaat gaat rammelen.. en niet meer open of dicht kan.

Meer mensen last van ? Wat voor uitlaat hebben jullie ?
Ik heb ook een offerte aangevragen voor een remus uitlaat zonder midden demper en met een kleppensysteem, heb het zelf gehoord en het klink werkelijk fenomenaal. Kleppen dicht en je zou denken dat het een 1.2 is en kleppen open en je komt er bijna van kl**r, over die rammel in de klep heb ik zelf nog nooit iets gehoord en ben zelf idd ook al een tijdje opzoek naar een uitlaat.

ook een aanrader is een op maar gemaakte van rvsuitlaatdelen met kleppen, stuk goedkoper en zelfde kwaliteit rvs alleen staat er geen Remus op ;)

Volkswagen  Polo GTI 6c 
Mochten er mensen intresse hebben in milltek, mischien met meerdere inkopen ? moet ook nog een uitlaatje hebben voor mn aw gti

Volkswagen  Polo GTI 
Zou dat heel veel schelen denk je?
meestal als particulier niet, stel dat je allemaal naar een en hetzelfde bedrijf gaat en er hun 5 in laat kopen miss dan wel, misschien krijg je dan korting of doen ze wat met de btw ofzo maar reken er niet op :)

Volkswagen  Polo GTI 6c 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!