Uitlaat voor BM

Tijmi

Exclusive lid
Hoi Allemaal,

Ik zou graag willen weten bij welk bedrijf in de buurt van Overijssel je een sieruitlaat onder je polo BM kan laten plaatsen? Dan wel een goed en vertrouwd bedrijf. Iemand nog tips, suggesties of ideeen?

Heeft iemand toevallig nog foto's van een BM met een sieruitlaat erop?

Alvast bedankt,

Groetjes Tijmi

Beetje garage's afneuzen doet wonderen :p

(tip: peterbaarlo, graafie)

enneh is swifterbant dicht genoeg bij overijssel voor je? ;)
(pm performance, graafie is daar ook geweest)

en voor de rest welkom!
misschien eens een leuk idee om je eigen auto ook voor te stellen?:)
oh en ik weet dat die van mij niet zichtbaar is, maar dat heeft momenteel even andere redenen ;)

VW  6R 
Thx voor je reactie, enne is niet echt dichtbij he?

Je hebt helemaal gelijk. Zal me gauw gaan voorstellen.:lol:

je kan ook naar NM parts wat ik zo weet, en das nog verder weg dacht ik :lol:
verder weet ik zo niet echt wat in overijssel ;)
plus ook nog wel even handig, welke kant van overijssel? zeg maar, twente tegen de grens, twente tegen salland aan, ... je snapt denk ik wel wat ik bedoel :p

VW  6R 
Tegen Salland aan. Dan begrijp jij ook wel wat ik bedoel toch:wink:
Ik las de topic over NM en sierstuk, maar kan de foto's niet vinden ervan:-(

peterbaarlo heeft het bij NM laten doen, waren er nog een paar dacht ik maar weet zo even niet meer wie:oops:

VW  6R 
was iets van 80 euro geloof ik...ik zag een aantal foto's, heel strak. levert de concurrent ook hetzelfde werk voor rond de 80 eu?

peterbaarlo heeft het bij NM laten doen, waren er nog een paar dacht ik maar weet zo even niet meer wie:oops:

Ik ben ook een NM Parts bezoeker geweest

na 30-45 minuten ben je weer op de weg...hij werkt snel voor 80 euro's (heb er nooit spijt van gehad dat ik het heb laten doen)
uitlaat word mooi eropgelast en een stuk van je achterbumper word aangepast zodat je uitlaat past

het nadeel is dat ik hem nooit te pakken krijg..hij neemt nooit zijn telefoon op...je verwacht dat zo iemand eerder op zijn telefoon kijkt dan op zijn email...

het nadeel is dat ik hem nooit te pakken krijg..hij neemt nooit zijn telefoon op...je verwacht dat zo iemand eerder op zijn telefoon kijkt dan op zijn email...

Tenzij je helemaal gek wordt gebeld en onbekende gewoon niet opneemt en als ie even tijd heeft is mail checken wel handig hij doet het echt goed en heeft goed spul liggen zoals rvs lasdraad etc. zodat het niet gaat roesten en dubbelwandige eindstukken dat is al de helft van je winst dan als je het bij een "beunhaas" doet, al is zijn garage ook een klein hok staat er wel goed spul.

Tenzij je helemaal gek wordt gebeld en onbekende gewoon niet opneemt en als ie even tijd heeft is mail checken wel handig hij doet het echt goed en heeft goed spul liggen zoals rvs lasdraad etc. zodat het niet gaat roesten en dubbelwandige eindstukken dat is al de helft van je winst dan als je het bij een "beunhaas" doet, al is zijn garage ook een klein hok staat er wel goed spul.
En..........hij heeft een hele mooie vriendin/vrouw. :D

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!