Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, ik gebruik OBDEleven en kan dit alleen maar aanraden.Ik zie heel veel leden hier met OBD Eleven werken, ook eventueel heel eenvoudig.
Hangt af van wat je ermee wil, 'Pro'-versie kan je altijd nog achteraf aankopen, ik ben ook begonnen met gewoon het starterspack. (De next Gen. wel).Welk type van OBD11 is aan te raden?
OBD11 werkt met een credits systeem. Omdat ik er zelf goeie ervaring mee heb raad ik je aan om de pro pack te kopen van €99.99. Hiermee krijg je de scanner en een pro licentie waarmee je gratis via long coding aanpassingen kunt maken.Welk type van OBD11 is aan te raden?
Nextgen versie is uit . Die is helaas wel wat duurder100 euro? Ik heb de pro toen voor 6 tientjes gekocht
Is VCDS niet makkelijker? en goedkoper?Nextgen versie is uit . Die is helaas wel wat duurder
Is VCDS niet makkelijker? en goedkoper?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.