Uitlees software

Ivor

Lid
Hi, ik wil graag ee
VW Polo 6R uitlezen, maar welke software zou ik hiervoor nodig hebben? Ik heb al een usb kabel in de auto waar de laptop aan kan. Groet, Ivor

Volkswagen  VW golf 7 business edition 
Welkom op het forum.

Indien het een officiële kabel is van Ross-Tech, VCDS van de Ross-Tech website.
Als het een Alikabel is, software van de leverancier (VCDS gecracked).

Dus het hangt af van je kabel.

Volkswagen  Golf MK7.5 GTI Performance 
Ik zie heel veel leden hier met OBD Eleven werken, ook eventueel heel eenvoudig.
Inderdaad, ik gebruik OBDEleven en kan dit alleen maar aanraden.
Is wel net iets duurder dan Alistuff.

Welk type van OBD11 is aan te raden?
Hangt af van wat je ermee wil, 'Pro'-versie kan je altijd nog achteraf aankopen, ik ben ook begonnen met gewoon het starterspack. (De next Gen. wel).
De next Gen. werkt op zowel IOS als Android en de normale enkel Android. Ook heeft de Next Gen. in de toekomst comptabiliteit met andere automerken.

Welk type van OBD11 is aan te raden?
OBD11 werkt met een credits systeem. Omdat ik er zelf goeie ervaring mee heb raad ik je aan om de pro pack te kopen van €99.99. Hiermee krijg je de scanner en een pro licentie waarmee je gratis via long coding aanpassingen kunt maken.

Volkswagen  Polo 6r 
VCDS 3-Vin kost momenteel 313 euro. De draadloze versie met ongelimiteerd gebruik kost inderdaad 600 euro maar dan heb ook de duurste variant

.  . 
OBDeleven is zeker aan te raden. Heeft veel mogelijkheden en werkt vrij eenvoudig. Met de apps waardoor de credits moet kopen / hebben kan je automatisch aanpassingen laten doen. Met pro kan je veel meer aanpassingen doen, alleen moet je weten hoe je dat doet. Er staan een stel handige how-to's hier op het forum.
De next gen heb je niet perse nodig voor een 6R, de units in deze auto zijn nou eenmaal niet zo snel. Denk dat je aan de originele voor €40 wel genoeg hebt.

Volkswagen  Golf 7.5 R-line 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!