Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oké moet dan ook het massa vliegwiel vervangen wordenJe kunt alleen beide platen van een DSG vervangen, eentje gaat niet
Auto doc krijg je hem meestal voordelig zou voor Luc of valeo gaanZal wel paar euro's kosten.... Pfff maar noodzakelijk
Bijna 84000Hoeveel kilometer staat erop?
Dat is wel erg snel. belachelijk in gereden door de vorige eigenaar of misschien gekloot met de kmstand?Bijna 84000
Vind ik ook best snel, Het dubbele halen de meeste DSG's welBijna 84000
Nee heb ik door een garage laten doen maar kan eens naar de dealer gaan en vragen thnx voor de infoHeb je zelf de auto uitgelezen?
Indien ja, dan zou ik toch je dealer vragen een adaptierit te maken om de kisspoints van de beide koppelingen te kalibreren. Wie weet heb je opeens geen storing meer.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.