Uitlijning weer fout

Beste allemaal,

Na een jaar probleemloos rechtdoor sturen is het helaas weer voorbij.

Vorig jaar heb ik voor aan beide kanten de schokdempers vervangen. Hierna ben ik bij twee uitlijners geweest om de auto recht vooruit rijdend te krijgen terwijl het stuur ook recht staat. De laatste uitleiner heeft ook wat aan het subframe gedaan en zijn alle banden op een machine gecontroleerd (balans) en uiteindelijk stond die goed en heeft die weer een jaar & 10k+ km goed gestaan.

Gisteren is de auto apk gekeurd waarbij een hoes van de aandrijfas is vervangen omdat deze gescheurd was. Vanochtend merkte ik dat het stuur weer scheef staat.

Iemand tips hoe het kan dat de uitlijning weer fout is zonder dat er aan de uitlijning is gekomen? Kan ik iets fout gedaan hebben bij de schokbrekers waardoor als de auto opgetild wordt van de banden de uitlijning weg is?

Ga morgen terug naar de garage maar probeer vooral te begrijpen hoe dit weer kan.

Groetjes Shaan
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI Bluemotion 
Ik heb hetzelfde probleem. Twee weken geleden heeft de auto een grote beurt gehad en zijn de remmen aan de voorzijden gecontroleerd. Waarschijnlijk zijn de banden er af gehaald. Sindsdien staat het stuur weer ietsjes scheef.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Gisteren is de auto apk gekeurd waarbij een hoes van de aandrijfas is vervangen omdat deze gescheurd was. Vanochtend merkte ik dat het stuur weer scheef staat.

Iemand tips hoe het kan dat de uitlijning weer fout is zonder dat er aan de uitlijning is gekomen?

Hoe denk je dat die hoes om je as komt?
Die moet los om de hoes te vervangen.
Denk dat je gewoon weer moet uitlijnen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!