Upgraden maar geen verstand

Dag mensen van het goede leven, nog steeds eigenaar van de polo 6r 1.2 tdi. Maar ik heb het gevoel dat ik er wel meer aan kan doen. Zo dacht ik bijvoorbeeld aan parkeersensoren of een achtercamera maar gaat dat op een RNS 301?

Ik wil ook een sierstuk voor mijn uitlaat halen(2 uitlaten aan de linkerkant) maar gaat dat op een bluemotion achterbumper?

Ook wil ik wat meer PKtje’s zo heb ik hem gechiptuned maar wel via een advertentie op marktplaats wat op locatie werd gedaan, ook meteen de EGR weg laten schrijven. Maar om eerlijk te zijn weet ik niet echt of die nu 115 pk heeft. Ik voel het niet in ieder geval, wat is nog meer een optie om hem wat sneller te laten worden?

Ik ben heel nieuwsgierig naar wat voor tips en advies jullie hebben, want ik wil graag dingen laten doen allen de verstand is er niet :p

Bijlagen

• 2045260B-C8A2-4B8E-853D-EE1B020D7F47.jpeg
    2045260B-C8A2-4B8E-853D-EE1B020D7F47.jpeg
    2.9 MB · Weergaven: 17
Volkswagen  Vroeger 6R nu AW 
PDC gaat wel
RVC gaat alleen op een RNS 315/510 of aftermarket
Zonder zagen gaat je uitlaat niet passen op de BM bumper.
115pk vind ik wel wat veel, 100-105pk is realistischer voor een 1.2 TDI blokje.
Ik heb er een 1.6 TDI in gelegd, dat ging van 105pk naar 200pk

PDC gaat wel
RVC gaat alleen op een RNS 315/510 of aftermarket
Zonder zagen gaat je uitlaat niet passen op de BM bumper.
115pk vind ik wel wat veel, 100-105pk is realistischer voor een 1.2 TDI blokje.
Ik heb er een 1.6 TDI in gelegd, dat ging van 105pk naar 200pk
Hoe ben je van 105 naar 200 pk gegaan? Meer dan alleen software ga ik vanuit?

Volkswagen  polo 
inderdaad met een grotere turbo erop van een 2.0 TDI 170pk
Geen filmpjes van de acceleratie? Dus andere software en een 2.0 tdi turbo erop?

Zou dit ook makkelijk te doen zijn op een a3 8v 1.6 tdi 110 pk? Want is dat hetzelfde blok toevallig?

Gaat dit op de lange termijn geen problemen geven aan het motorblok oid, zoveel meer pks?

Volkswagen  polo 
Nu lijkt het een beetje alsof je alleen een 2.0 TDI turbo erop hebt gezet.
Maar nee je hebt dus motor swap gedaan van 1.2 naar 1.6 en toen die mod ?

Motor swap naar 1.6 zal ook wel veel werk zijn denk ik :O

Skoda  Kamiq 
Nu lijkt het een beetje alsof je alleen een 2.0 TDI turbo erop hebt gezet.
Maar nee je hebt dus motor swap gedaan van 1.2 naar 1.6 en toen die mod ?

Motor swap naar 1.6 zal ook wel veel werk zijn denk ik :O
Het staat er toch echt, dat er een 1.6 in is gelepeld.

1660758154198.png

Seat  Arona 2020 
Heb het even opgezocht en bij de a3 tdi gaat het om motorcode crk. Weet je of dat daar ook op kan?

Volkswagen  polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!